close
被主人遺棄追車九條街 網民睇到喊

昨日網上流傳一則名為「隨街掉狗!最終都跟唔到狗狗唔知去向!」片中可見一隻戴有頸圈的白黑色唐狗,由虎地開始一直窮追着至屯門公路。惟途中車輛只停下等燈,車主並沒有落車查看,疑隨街遺棄狗隻遭網民批評冷血動物、無人性、被雷劈等字眼喪鬧。有網民認出是洪水橋富澤豪庭屋苑負責人的車。

狗狗由虎地開始追車,場面感人。

圖中可清楚看到狗隻身上戴有狗帶,並不是流浪狗。

車主途中停下來,但完全沒有理會狗狗,過燈後更立即加速離去。

但有網民自稱富澤豪庭前租客Vian law反駁,指事件另有內情:「呢隻狗叫小白,係自來狗,自從小白來咗呢個屋苑之後,負責人就照顧埋小白嘅起居飲食,小白好喜歡他,每次見到佢都會跟出跟入,片中嘅情況我都見過,試過同負責人傾,但負責人都話無佢(小白)辦法,小白就係咁『黐纏』。」叫網民高抬貴手。但其他網民反指事情無稽,網民Wataru Lee指:「呢個vian law 可能同MA75XX 是一夥的。」

有人睇到想喊,有人就覺得事情無稽。

隨街掉狗!最終都跟唔到狗狗唔知去向!

 

 
arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()