close


趙文卓話當日知道唔係同成龍合作於是拒接《特》片,後來片商加片酬留人,見對方咁有誠意,於是提出唔使加人工,但要住好啲嘅要求,點知後來就俾人話佢指定要住總統套房。(《蘋果日報》圖片)

電影《特殊身份》風波沒完沒了,趙文卓繼續以受害人身份招遙過市,宇宙最好打嘅甄子丹佛都有火,唔排除對佢嘅言論作出追究。


唔怕法庭見,趙文卓繼續做嘢,同台灣記者講,懷疑遭人暗算,搞到佢每次講關於俾《特》片台前幕後逼害嘅報導,有九成內容被刪除,兜個大圈話甄子丹係幕後黑手。其實趙文卓自己知自己事,八珍聽二五講,佢經理人張家振決定投降,怕咗趙文卓同佢正式解約。至於今次風波,張家振日前接受內地傳媒訪問,提到舒淇因為撐甄子丹俾人「河蟹」要刪除微博,感覺遺憾痛心,但就冇公開提解約事件,怪不得趙文卓繼續同人講公司啱啱幫佢傾咗兩部劇,移形換影,夾生將解約事實吞咗! ####


舒淇公開撐甄子丹,搞到N世前嘅四級裸照傳遍整個微博,有指事件幕後黑手係趙太張丹露,更認為老公去過荷李活,住總統套房合情合理。


刪除微博後,舒淇一直冇現身公開活動,上個禮拜一(三月二十六日),佢現身電影《together在一起》現場探班,仲有講有笑,心情無恙。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()