close


咁啱啫!(設計對白) CY上場,樓市前景唔明朗,手揸過億物業的Sammi冇有怕,照樣入市,完全無懼做樓蟹。

勇字當頭

三•二五特首選舉,梁振英在「西環」內外發功下當選。七月特區政府換班,大部分投資老手,擔心樓市狂插,抱觀望態度;唯獨富婆鄭秀文卻好少理,三月中以公司名義,一筆過斥資$2,785萬,買入南灣道豪宅華景園1,820呎單位。財力雄厚,吸金能力又keep住有升冇跌,唔急做許太,事出有因。

冇恐懼症
過去兩年,內地富貴搬錢來港換磚頭,大嚿大嚿現金交易,唔使按揭,令樓價貴過九七。今年政府換班,地頭蟲穩守睇定啲;同樣喜歡將現鈔換大屋的Sammi偏偏唱反調。地產界消息,指鄭秀文較早前頻頻四出睇樓,目標地點集中在中半山同南灣一帶。「呢排幾間分行嘅同事都話見到Sammi睇樓,次數(睇樓)都幾頻密,主要集中睇二千呎以下嘅單位。」一名地產代理說。原本與家人同住大寶閣的鄭秀文,○九年搬到中半山蔚皇居自置單位自住,由於上址單位唔夠千呎,Sammi開始嫌地方唔夠用,決定搵過新的安樂窩。「當初Sammi買蔚皇居唔敢買得太大,怕一個人住唔慣,但住落咗,就發現地方唔多夠使。」Sammi身邊人說。唔怕跌市恐慌的Sammi,終於在本月中落槌,以公司「JumboHead Limited」名義,一筆過二千七百八十五萬,買入南灣道華景園一千八百二十呎高層單位。「Sammi覺得供樓要俾銀行賺幾百萬息,好唔抵,所以自從九九年上會供老家大寶閣後,就冇再問銀行借錢買樓,寧願儲到一嚿錢,先入市。」

放假搬屋
雖然有重磅嫁妝,但鄭秀文並不急於做許太,繼續享受外遊拍拖單身女王生活。入市只花去富婆冰山一角,keep住密做的Sammi,單是去年,已進賬超過七千萬。據了解,五月拍完杜琪峯新片《盲探》,Sammi會開始放悠長假期,為搬新屋做準備,之後才會投入年尾演唱會的籌備工作。連同南灣新居,Sammi揸手物業接近二億。

旺財天后
天后級歌手包括陳慧琳、楊千,個個停工生仔,唯獨Sammi樂做單身女王,瞓身繼續搵。賺錢能力驚人嘅Sammi,去年一口氣接拍了六個廣告,袋近5,000萬,加埋超過10場巡迴演唱、電影及登台,保守估計,收入超過七千多萬。

廣告
~H2O+$800萬精工手錶$700萬 Cartier$1,000萬 Skechers運動鞋$700萬 Glycel護膚品$800萬 Aquascutum$800萬

電影
《高海拔之戀》II$600萬

演唱會
3月Love Mi More大馬巡迴演唱會 2場X$100萬$200萬 7月Love Mi More澳門巡迴演唱會 2場X$120萬$240萬 10月Love Mi More廣州巡迴演唱會 2場X$100萬$200萬 3月Love Mi More美國巡迴演唱會 2場X$100萬$200萬 3月Love Mi More加拿大巡迴演唱會 2場X$100萬$200萬 12月Love Mi More澳門巡迴演唱會 2場X$120萬$240萬

活動
本地活動 6個X$30萬$180萬外地活動 5個X$50萬$250萬內地登台 4個X$80萬$320萬澳門登台 1個X$100萬$100萬 合共:$7,530萬 ####


夠吉士!(設計對白)


華景園雖然已有二十六年樓齡,但Sammi買入的單位高層兼望海,私隱度極高。


本月中Sammi用公司名義一筆過以2,785萬買入南灣道一個1,820呎的單位作為自住之用。


Sammi同許志安復合後,不時外遊過二人世界,去年六月,兩人結伴遊東京斷正。(《忽然1周》圖片)


下個月Sammi埋位,繼續為杜琪峯的《盲探》開工。



arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()