close


用醒師頭做裝飾,都幾搶鏡。 

試食王

慶有餘定㷫有餘

銅鑼灣食廈 Cubus又有新餐廳進駐,慶有餘取代皇府粥麵廚房原有 7樓位置,成為場內唯一中菜。 Cubus以型格作賣點,餐廳全部大有來頭消費不菲,皇府可能因不太入流而撤退。慶有餘英文名叫 fine dining,應該符合食廈的高要求。

 

餐廳樓底高,桌椅鬆動,空間感滿分。雖然稱不上入型入格,但裝修絕無傳統茶樓娘味,照計,應該主攻年輕食客市場。不過,午膳時間,餐廳竟然播放大龍鳳音樂,以為自己去咗阿婆個壽宴。
人客不多,點菜上菜有成三、四個侍應圍住你張枱,如果我係愛排場的自由行客,應該會覺得賓至如歸。午餐以點心為主,主菜點了招牌推介的士多啤梨焗肉排和豉油皇大蝦,價錢,非常 fine dining,其餘招牌菜,如慶有餘太爺雞要$388隻,冬菇鮑魚炆鮮雞七百幾蚊隻,還有迷你佛跳牆,一味夠豪。
先上老火例湯和涼拌麻辣花膠,節瓜豬𦟌雞腳湯甚有火侯,材料鮮香入味,很滋潤。但涼拌麻辣花膠有陣苦薄荷味,花膠又似海蜇,好怪。點心做得不錯,皮薄餡靚,黃沙潤燒賣尤其香口,而且不油膩。輪到創意中菜士多啤梨焗肉排,太甜了,士多啤梨似是現成果醬多過鮮製。肉排又太肥,天然果酸沒法中和油脂和增加味道層次,可說是失敗作。豉油皇大蝦調味唔錯,可惜過韌。
結果,士多啤梨焗肉排和涼拌麻辣花膠食剩一半,真的「有餘」。總括來說,傳統中菜做得不錯,尤其老火湯。只是,大龍鳳就大龍鳳,無須將就潮流玩新派。


涼拌麻辣花膠$68菜式賣相一般,唔夠 fine,呢個頭盤味道實在怪。 

豉油皇大蝦$98/隻唔算好大隻,豉油味香,可惜不太入味,還有肉太韌。 

節瓜豬𦟌雞腳湯$180/鍋湯和渣分開上,老火湯鮮味滋潤,全餐最有水準之作。

士多啤梨焗肉排$148又甜又膩,用得生果,應該識得利用當中酸味中和肥膩嘛。 

金蒜釀茄子$68幾脆口,不過有點油。 

招牌黃沙潤燒賣$48沙潤酥香,打到起膠的燒賣很彈牙,點心做得不錯。

乾隆一品鮮蝦餃$48皮薄餡靚,鮮蝦爽口,但個名極度誇張。 

蜜汁叉燒腸粉$48腸粉夠滑身,厚薄適中,叉燒香口無渣。 

評分

食物:★★★ 1/2
服務:★★★ 1/2
環境:★★★
價錢:★★★ 1/2


 

慶有餘
地址:銅鑼灣開平道 1號 Cubus 7樓 
電話: 2323 7280

試食王

喜歡外出用膳,也喜歡誠實,不相信飲食網站的所謂評分,也怕了所謂食家獲得優待後的意見,情願隱姓埋名,真金白銀,測試飲食雜誌飲食網頁捕捉不到的真實一面。

黃色夏日池畔派對

期待夏天來臨,又可以參加池畔派對。法國香檳品牌 Veuve Clicquot看來更加等唔切,已定於 4月 26日在君悅酒店池畔舉行 Veuve Clicquot Yellow Summer 2013派對。到時池畔將化身充滿黃色樹影的熱帶沙灘,賓客將受到模特兒及划船人員熱情招待。派對沒有門票預訂,好想參加?就要由現在開始每日瀏覽 Veuve Clicquot網站,隨時準備搶飛!

 

網址: http://vcseason.asia/hk/yellow-summer 

就腳漢堡分店新口味

Burger Box位於中環 7號碼頭,個位有點隔涉。銅鑼灣分店於三月中開幕,位於世貿中心內,就腳得多。 Burger Box一向選用上等安格斯肉眼扒,漢堡扒濃香多汁,泡菜牛肉漢堡尤其受歡迎。新店更特別推出鵝肝醬汁牛肉漢堡$59和松露薯條$24,新口味愈來愈高貴。

 

Burger Box wtc
地址:銅鑼灣告士打道 280號 wtc more P211A店
電話: 2894 8238 
營業時間: 12nn-10pm


撰文、攝影:試食王

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()