close


主菜釀 pasta, Tisha滿意話:「俾九十分。如果依家俾一百分,將來點算?」 

名氣生活

羅樂林女兒 羅苡之 芝心生日

上月是甘草演員羅樂林女兒羅苡之三十歲生日,在《仁心解碼 II》中飾演阿星的羅苡之老公陳志健,現實生活一啲都唔自閉,話晒是太太婚後首個生日,陳志健知老婆愛吃芝士,於是施展在比利時及香港苦學的廚藝,炮製芝士生日全餐氹太太,羅苡之說:「婚後已肥咗五磅,但我唔驚肥,驚無得食多啲。」

 

 


頭盤羅勒葉拼水牛芝士番茄 

煙火腿芝士拼廿四個月的西班牙黑毛豬火腿 

水牛芝士番茄配陳醋

慶祝三張

踏入三字頭,一般女仔都不再提歲數,羅苡之( Tisha)反而無嘢,更豪請父母、老公陳志健( Otto),家姐及好友一行十二人去中環的名人飯堂 Lupa,享用每位約六百元的 brunch,賀自己踏入人生另一階段。「啲人話死啦踏入中年,好少人 turn to thirty都咁開心。之前廿幾歲就算著到幾成熟,人哋都當你𡃁妹,三十歲好似穩重咗。」
正日生日,兩夫婦就二人世界,由老公下廚做生日晚餐,「二人世界開心啲,傾偈都大聲啲。」四月初,他們就一齊返 Tisha讀大學時的洛杉磯旅行當生日禮物,「五年前因工作去過,老公知我想返去,佢上月尾搞掂啲劇,請咗兩星期假請我去玩,當地天氣好,會去唔同嘅沙灘遊覽,同埋狂食,再揸車去三藩市,因為全部酒莊喺嗰度。」


Otto試過好味,即刻俾老婆試食。 

Otto把荷蘭白蘑菇、煙肉粒,蒜頭炒香,再落奶及忌廉做醬汁。 

將蘑菇煙肉粒釀入蜆殼粉內,然後放焗爐焗約十分鐘,「等佢外脆內軟。」

老婆怕甜, Otto送上紙做的蛋糕頂當,生日禮物是包起老婆去美國玩。 


這皮包是 Tisha造給老公的卅歲生日禮物,上面壓了他們英文名簡寫 O&T。

血案

Tisha說以前家政攞 A,「我都鍾意煮嘢食,依家有人煮懶咗好多。」同樣住清水灣的羅樂林,見女婿放假入廚,亦會去一齊食,「 Daddy少俾人入廚房都俾佢入,可能 Daddy知佢唔係玩玩吓。」 Otto○三年去了比利時跟朋友的父親學煮西餐,肉醬意粉、煎 pancake、 shell pasta等都在當地學回來,回港後他在職業學校學了約四個月中餐,學煮了百多款菜式,「蒸魚、蛋白炒飯及炸魷魚等等。」但他卻沒打算做廚師,「做廚無私人時間。」 Tisha最愛老公煮牛扒和羊架,撚手中菜有勝瓜花甲粉絲煲,但紅酒牛扒就怕了,「打開廚房門,成堵牆紅酒,以為血案,嚇死我。」既然兩夫婦也煮得開心, Tisha打算嚟緊搬屋對廚具都要講究啲,可能配置 Gaggenau爐具,她說:「煮好餸要有好廚具,好材料和好心情。」


陳志健諗緊買唔買煙肉粒。 Tisha貪快話:「煙肉粒不用切。」 

白酒連材料一共花了約六百元,剛巧 Otto在《神鎗狙擊》煞科宴上抽到五百元當幫補。 

生日禮物

生日大餐由頭盤、沙律到主菜,全部是太太愛吃的芝士。問 Otto話晒婚後第一個生日,是否會製造驚喜?他們齊聲說:「無乜。」不過, Tisha試過在白沙灣包了餐廳其中一層,靜雞雞約晒朋友來和老公慶祝,給他驚喜。「我要咗樓上天台,望到海景,佢嚟到時熄晒燈,跟住一開燈見到晒佢啲朋友。」前年 Otto三十歲生日, Tisha又跟朋友學做皮銀包送給丈夫,「一放工就扮開會做到十點,夾埋用咗六小時做銀包。」笑他們浪漫, Tisha反說:「 OK啦,我哋多時間無嘢做。」


撰文:李苑欣
攝影:葉志明
場地提供: House of Gaggenau、 city'super

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()