close


其實Chiling只係細藤原紀香3年,但响日本人眼中,Chiling外表只得十八廿二,所以能夠成功踢走藤原嬸嬸做明治代言人。

以37歲高齡姿態進軍日本嘅Chiling林志玲,雖然近排被懷疑打咗過量botox搞到塊面硬到唔識郁,不過日本仔一樣buy,佢仲成功踢走40歲藤原紀香,擔任明治膠原蛋白保健品最新代言人。


廣告中,Chiling以「娃娃音」日文清唱:「胺基膠原、胺基膠原,number one!」硬銷產品,廣告導演讚佢高音甜低音準,多次在台灣唱live走音嘅Chiling自己知自己事,响代言記者會上尷尬回應:「沒這回事!真是難為情。」我都戥你難為情。除咗廣告,Chiling已落實接拍中日合資電影《甜心巧克力》,稍後會到北海道以及上海取景拍攝,戲中Chiling要扮演20歲上海純情學生妹,冇辦法,日本仔一致認為佢外貌與年齡不符,遲吓扮埋未成年少女都唔出奇!


雖然同木村拓哉合作嘅日劇《月之戀人》收視仆直,不過Chiling憑電影《赤壁》成為日本人氣華人女星,除咗有4個廣告代言合約,剛剛亦演出完舞台劇,全日文對白,都難唔倒佢。


拍攝期間,Chiling一直扮可愛,講錯對白仲會擰轉面打牆,cute得你! ####


OUT



arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()