close


由於心悠與苟姑娘的廣東話咬字不清,所以葉念琛避免她們不停NG,醒目地在劇本中稍作修改,將苟姑娘的角色定為台灣人,批准她們以國語讀對白。

唔計靠葉德嫻海外攞獎開靚個頭的《桃姐》、《大追捕》、《春嬌與志明》票房錄得好成績,證明港片不一定靠大卡士、動作爆破。擅拍低成本電影包括葉念琛,新作《天生愛情狂》已拍到尾聲,張智霖(Chi Lam)初搭劉心悠,再加埋苟芸慧做Chi Lam前度,觀眾唔覺得熟口熟面。但劉心悠苟姑娘講廣東話,同樣唔鹹唔淡,為免不停NG,導演臨場改劇本,讓二人同場對手時講普通話,成功避過超時超支一劫!

冇得嘴
有機會做張智霖前度女友,苟芸慧說自己諗都唔諗,即接!「我係袁靚靚嘅fans,有次出活動,見到佢一家三口好幸福,今次又同Chi Lam合作,加上我覺得葉念琛拍愛情片好到位,所以導演一搵我就答應。」拍攝當日,苟姑娘卻因為腸胃炎又屙又嘔,導演唯有臨時cut走她與Chi Lam的嘴嘴鏡頭。「唉,本來有場戲係要同Chi Lam kiss,但嗰日我拎住個膠袋standby隨時嘔,好唔衞生,係人見到都驚啦,但我真係有啲失望。」苟姑娘說。

大食狂
現場所見,當心悠與苟姑娘同場埋位,兩女即時轉channel講普通話,原來因為她倆的廣東話均咬字唔正,為免不停蝦碌,葉念琛索性改劇本。「嗰場戲係要交代啲好重要嘅事,我哋兩個都咬字唔正,觀眾會聽得好辛苦好難明,導演好好,即刻執生將我個角色變成台灣女仔,同心悠對話嗰十分鐘,全部講普通話,唔使再配音。其實拍《金枝慾孽貳》都遇上咬字問題,因為劇本出唔切,成日飛紙仔,我唔想阻礙進度,所以已經搵咗言語治療師幫我改正;咬字唔清令我冇信心,所以想做得好啲。」苟姑娘說。苟姑娘要面對咬字唔清障礙,劉心悠同Chi Lam則齊齊嗌辛苦。「拍愛情片本來唔辛苦,但今次例外,唔知點解,劇組無時無刻都會有好嘢食,導演同我哋輪流萬歲,一日食五、六餐,再係咁食法,真係好大鑊!」心悠說拍《愛情狂》變「大食狂」,當務之急,要減肥。 ####


心悠在戲中扮演護士,在醫院內碰上男友的前度女友,而得知男友很多的往事。


最近忙於拍《金枝慾孽貳》的苟姑娘,見到ChiLam時即擺出一個參見皇上的甫士,成功引到ChiLam留意,非常識趣。


在未埋位前,ChiLam很勤力用iPad睇劇本,做足演員的基本需要。


大大聲聲話要減肥的心悠,一邊偷燒賣食,另一邊又與ChiLam齊齊食B仔涼粉。


探班當日已前後叫了四次外賣,到放晚飯時,見到滿桌都是餸菜的ChiLam已飽到抬不起頭來。


蕭定一是該電影的投資者,他早前特別帶了數支香檳探班,與眾同樂。


心悠與ChiLam早在去年拍《你太善良》的MV中合作過,兩人已有一定的默契,拍《天》片時相處很融洽。


戴上搞笑的啤酒帽與心悠拍攝外景,在鬧市中引起哄動,途人紛紛要求與他合照。


拍戲的時候已不停叫外賣,ChiLam的fans更親手整曲奇餅送給大家吃,認真窩心。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()