close

So Comment

新酒店探險  COURTYARD BY MARRIOTT

乙- 新屎坑……
最鍾意新屎坑,尤其係酒店,必然去八吓,因為我常覺得去酒店食嘢係天下最抵。

 

朋友係沙田 Hyatt Regency長客,佢話沙田開咗間新酒店,要去八吓,咁我一定奉陪。用 google map去,容易到極,泊咗車喺街邊,都費事泊上 Hotel Lobby大門口。
當我一路駛車,一路睇間酒店喺邊時,酒店都非常當眼,絕對容易搵過沙田 Hyatt,一眼就望到頂樓好高樓底,燈光火着,我仲同朋友話,等陣上頂樓飲嘢,個景都應該唔錯。

二樓……

因為泊車喺街,一上扶手電梯,一出就係二樓的 momo cafe,三百幾蚊食 buffet,入去睇咗一個 round,乜鬼都有,有日本(唔多開胃),有麵檔,有印度(睇落唔錯),又有 BBQ,又有石板燒……除咗海鮮同日本嘢,其他睇落都好似唔錯,三百幾蚊可能都試得過。都有相當多年青人幫襯,又見佢哋好似食得好開心。我巡咗一圈冇逗留,因為預備上頂樓飲嘢,點知問門口的女仔,佢話,只有佢哋呢個 coffee shop同樓下有嘢飲。吓?!咁點解頂樓燈光火着呢?於是落樓下看過究竟。



Lobby……

頗有氣派,好高樓底,好多原色木, Spacious。黑衣人一見有人嚟立即走埋嚟絕不討厭地介紹間酒店, briefly睇咗 reception隔籬嘅 business centre同孤零零的酒吧。 Business centre啲位好靚,半圓木條,分三格,好有 privacy。冇研究個 bar因為太孤零零,都唔似個 bar。
於是問黑衣人頂樓係咪 lounge,係就係,不過係畀 club member同住客的。可能新開又可能因為係我,所以佢哋畀我同朋友上去睇。一入去,見到個景,好開胃!絕對唔 mind偶然駛車入嚟飲吓嘢。全層只得一個住客喺度飲啤酒,嘥晒!都唔明啲人點諗嘢,全間酒店最靚景就係頂樓,客人已經住咗入你 hotel,要用 facility要唔使錢飲嘢,咪去樓下個 bar囉,樓上梗係要收錢啦。我哋啲外來人竟然要踎喺樓下個孤零零 bar,然後一大個靚景冇人睇,神經病!
結果局住都要落 lobby個孤零零 bar飲嘢。要揀位都唔容易。 Bar對開係啲半瞓椅(好似沙灘椅)點解我同我朋友要半瞓喺個酒店大堂度傾偈呢?咁又局住坐 bar, Laam(嵐)係個 bartender,我哋係佢第三同第四個客,起初當然又係因為對住我啦,有點 nervous,我叫了杯 ginger drink,朋友叫了杯 watermelon fizz。有時我都會學吓做好人,我飲咗一啖,立即講畀阿 Laam聽好好飲呀,我說:「要對自己有信心吖嘛!」結果同阿嵐傾起上嚟,佢非常上進,自費去荷蘭讀酒店管理,覺得好多大佬對酒店認識唔夠深,所以一定要逼自己由低做起。


 

同阿嵐傾偈頗開心,忽然向上望,乜我哋好似喺一個裝修緊嘅屋度傾偈咁,上面的喉一條條又電氣喉,又電…… yuck!阿嵐話都試過反映,但冇用的!人微言輕的道理我哋明,但係有時間就係因為呢個細路日日都對住呢啲喉,佢覺得 uncomfortable所以出聲,我坐喺度十分鐘,已覺得啲喉好核突,完全唔襯間 hotel。這個角落錯晒!如果變返做 business centre,住客好似在 starbucks sofa咁飲吓嘢,食早餐, perfect!而家真係錯晒!
我係一個酒店精,去完 Ritz Carlton又係一間由頭到腳都冇樣啱嘅酒店。但 Courtyard by Marriott全個外形都笑容可掬,招呼周到的 staff都 OK,就係擺位錯晒,聽聞仲話要擺個自動彈嘅琴喺 lobby,錯上加錯,已經冇人氣,仲要咁 spooky! no way!!

Lobby Lounge

地址:沙田安平街 1號
電話: 3940 8799

蘇施黃

資深電台人,天生異「口」,除了講嘢叻,食嘢同樣嘴刁,近年開咪、上電視做主持都不離教人食得精,吸引大批粉絲跟佢搵食。


撰文、攝影:蘇施黃

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()