close

Brenda醜女大翻身

 

《春嬌與志明的故事》
Brenda配黃曉明 = 醜女配白馬王子,港女必勝!
電影《春嬌與志明》將之變成笑話,卻給予無數平庸中女重燃希望,既然Brenda都可以找到超級筍盤,即係希望在人間。就連現實中單身的Brenda也相信:只要never give up,總有一日你都可以搵到同你手指觸電嘅曉明。
銀幕下的Brenda並不醜,樣子是普通一點,只是角色把她塑造成醜女而已。Brenda是誰?她的真名林兆霞,英文名June,在《春嬌與志明》演春嬌(楊千嬅飾)的好友Brenda,角色太出位,大家都索性叫她Brenda算了。
撰文:魯萍

 
在電影《志明與春嬌》出現過的Brenda,為搵男友在facebook放靚相,結果真人與相不符,被志明(余文樂飾)譏笑「睇相就公主,睇樣就蕃薯」。今集再現身去徵婚,當觀眾以為出現豬八戒時,黃曉明就現身,俊男醜女一見鍾情,兩隻手指互相觸碰,愛火一發不可收拾,接着是……全場爆笑。

剩女有希望
這一幕是一個爆點,June的角色被醜化引人發笑,其實導演彭浩翔再找她拍《春嬌》時,June亦有掙扎:「我有照鏡,唔係靚女,但都唔算醜,正常普通女仔。朋友為我俾人笑感不值,但我唔係Brenda,我係阿June,所以冇唔開心,反而覺得好玩。導演同我講話畀個黃曉明我,我唔信,點會咁益我呀?拍嗰日真係見到黃曉明,真係好靚仔,我要演嘅情緒好易就去到。」角色被醜化取笑,但另一方面,朋友卻羨慕她得到曉明寵幸,紛紛要她介紹曉明,港版醜女大翻身。 Brenda配曉明引起的化學效果強勁,是引人發笑抑或為剩女帶來希望,June寧選擇後者:「我覺得部戲叫所有女人never give up,我都有個強烈訊息,I'm single and available,身邊朋友就有女普通男靚仔case。只要肯追尋,衰足咁多年,或者有日遇到好嘢呢!」 June有四次戀愛經歷,目前單身的她,不會像Brenda般走去徵婚,覺得就算不結婚也沒大不了。

客串演話劇
June本身是在專門製作舞台劇的「影話戲」做行政工作,自小醉心演戲,曾跟詹瑞文夫婦學戲,過去數年以自由身形式客串演出話劇。因朋友的關係而認識彭浩翔,繼而找她拍《志明與春嬌》,June坦言:「我純係鍾意做戲,你估我真係戲入面曉明眼中美若天仙嘅baby咩?」她指初時演得太舞台劇化,常要導演提醒,造就了今集的Brenda。前晚June亦有出席電影的慶功宴,談到周潤發也對Brenda一角留下深刻印象,她說:「多謝,好開心自己鍾意嘅演員都有留意。」若開拍第三集會否叫導演加場跟黃曉明的床戲?她謂:「冇諗過,下集都唔知仲有冇Brenda,唔知仲有冇咁厚待。」場地提供:Oyster Station


目前單身的June認為只要肯追尋,總會有希望。攝影:陳志嵐


June不介意拍戲被醜化,反而覺得好好玩。


June在《春嬌與志明》中執到好籌,遇着白馬王子黃曉明。劇照

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()