close


阿 B和女友范姜及大女嘉晴、細女鍾懿和鍾幗,個個嬉皮士上身,感冒未完全康復,仍聲沙沙的阿 B,仲兩度同幼女鍾幗嘴嘴,唔驚傳染咩? 

名人有喜

鍾鎮濤 阿 B的那些年

踏入六十歲花甲之年的 B哥鍾鎮濤,上週五在深灣遊艇會補辦生日派對,派對以六十年代嬉皮士為主題,笠住假髮戴頭巾的阿 B,仲拖住家中四條女出來晒冷,嘉賓個個亦打扮貼題。但生日會最終變成鍾氏演唱會,阿 B同阿倫一班好友夾 band唱歌,兩個幼女鍾懿和鍾幗都上台輪流獻唱。
自言六十歲有頭髮有精力的阿 B,會帶仔女遊世界,至於同女友范姜幾時正式結婚?他只話:「今年流年不合。」唔怕范姜等?「老婆愈老愈可愛,佢先係決策人。」

 

 


極有表演慾的鍾懿(左)和鍾幗,上台唱歌有板有眼。 

有傳復出拍戲的邱淑貞,當晚以藍色斗篷襯牛仔褲,贏得最佳衣著獎,瓜分了三萬元獎金。 

V字手的曾志偉戴住遮口鼻的假鬚到場,贏唔到最佳衣著,佢話:「獎金事小,俾人笑事大嘛!」

同樣年過花甲的陳欣健,披上豹紋外衣和帽,加埋假髮和黑超,似乞丐多過嬉皮士。 

阿 B原定在上月廿三日正日舉行生日派對,為就好友阿倫才改期,咁大面的阿倫當晚著番自己六、七十年代的舊衫到場,但撞啱入咗酒店又返出嚟影相的吳卓羲阻頭阻勢,惟有無奈合照。 


撰文、攝影︰名人、娛樂組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()