close


忽然好好胸嘅Bady,同柯震東傾偈永遠冇眼神交流,對「台灣男神」完全睇唔上眼。

來港8日接拍港產片《Together在一起》嘅柯震東,出發前已經表明勁冧戲中女主角Angelababy,能夠同女神戲中談情,簡直未出發來港先興奮,不過早已名花有主嘅Baby,唔想搞出緋聞激嬲「海綿蛋糕」黃曉明,唯有請20歲柯震東食檸檬:「柯震東的年紀比我小,我當他是小弟!」今年23歲的Baby姐姐說。


失敗再嘗試,柯震東唔怕面懵,拍戲期間一有時間就黐實Baby姐姐,傾偈對劇本絕不錯過任何貼近女神機會,不過Baby姐姐真係好專一,對柯弟弟死纏爛打絕不動搖,海綿叔叔可以放心。柯震東襲港,佢拍檔陳妍希同樣周身唔得閒,近排同言承旭陳意涵拍古裝片《花漾》。由《那些年》女神變成古代仙女,陳妍希即刻出事,尤其係塊肥面,仲圓過手上支琵琶,加上戲中要同瘦到皮包骨嘅陳意涵扮孖女,導演呢次真係大整蠱! ####


柯震東主動出擊,雙眼放晒電,可惜唔work!


專程去Baby餐廳幫襯,仲攞住餐牌影相,冧女招無孔不入。


諗住落老蘭見識,點知撞正國際欖球賽有活動,周圍都係人,仲俾女fans認出向佢投懷送上愛的抱抱。


肥到冇頸嘅陳妍希,女神變肥鵝,要佢同陳意涵扮孖女,我諗起欣宜同徐子珊。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()