close


美容後Lavinia教各位主人在家中 D.I.Y.寵物美容,唔使下下出街咁麻煩。 

Petbook

慳爆!狗狗護理 D.I.Y.

夏季已到,是時候為狗狗換個清新造型,要幫狗狗剪毛沖涼染髮,到寵物美容店每次花費起碼 5、 6百。擁有 10年以上寵物美容經驗的 Lavinia,今次教各位主人如何在家中為狗狗做美容,買齊所有工具 2千左右,做 3、 4次已經回本,慳錢之餘,亦可方便自己時間。

Profile


美容前 

Lavinia
擁有 10年以上寵物美容經驗,現於恩寵專業寵物美容教室開班授徒,今年更獲僱員再培訓局頒發最佳導師獎項。

剪指甲篇

Lavinia表示一般人家中地板比較平滑,狗狗的指甲會因為磨擦不到而變長,「如果指甲一直長落去會影響狗狗嘅手指骨生長,會對狗狗隻腳唔健康,所以指甲太長就要剪。」


所需用品:指甲鉗$50 

剪指甲要緣邊剪,先剪突出部。 

紅圈為可剪部分,紅線以下為血管,小心不要剪到,否則狗狗會受傷流血。

洗白白篇

夏天潮濕,主人每隔 7至 10日同狗狗沖一次涼,「每次最好洗兩遍,第一次洗走身上嘅油脂;沖第二次可令狗狗保持香味。每次沖完涼都要吹乾狗狗啲毛,唔係好易冷親同有可能會生癬。」
如狗狗有蚤,可用滅蚤用沖涼液,「搽晒沖涼液後,要用手巾包住狗身,焗 15分鐘,然後過水,先可殺蚤,要小心狗狗嘅眼耳口鼻接觸到沖涼液,因沖涼液帶有毒性,狗狗食到會中毒。」


所需用品:狗狗沖涼液$130 

去蚤沖涼液$150 

洗耳篇

狗狗耳朵容易藏污垢, Lavinia建議主人每星期要為狗狗洗兩次耳仔,「好似史納莎、八哥及曲架等狗狗嘅耳仔容易啲發炎,最好洗密啲,每星期 3次。如果狗狗耳朵已經發炎,就要每日洗 1次。」


所需用品:洗耳水$85棉花$20耳鉗$80 

首先翻開狗狗的耳朵,並倒洗耳水進去,然後按摩耳朵。 

再用耳鉗加棉花把污垢掏出,「之前要喺佢耳洞四周抹下,等佢有心理準備,之後先慢慢挖出污垢。」

剪毛篇

香港夏季氣溫經常維持攝氏三十幾度,幫狗狗剪毛,可避免中暑。 Lavinia說:「可選用電鏟,比鉸剪方便,電鏟有得調校長度,如果你想鏟剩 5mm就較做 5mm, 3mm就校做 3mm,如此類推。記住要剪埋腳板底毛,幫助散熱。」


所需用品: 7吋直剪$400、電鏟$500 


剪毛時用手 hold住狗狗個身,不要讓牠亂郁,否則好易剪到一忽忽。「沿住條邊由上而下,弧形咁剪就可剪到波形,要慢慢剪先會夠圓。」 

如用電鏟就要用手指公、食指同中指握住。「一般狗狗只要順毛鏟就可以,但有少數狗狗,好似貴婦狗就逆毛鏟,咁先有短嘅效果。」 

染毛篇

唔只人可以染髮,狗都可以染毛,夏天來到,為狗狗染上鮮艷顏色,更添活力,「一般染色可以維持 3個月,染髮過程同人差唔多,如果平時有幫自己染開髮會好快上手。由於狗狗多毛,要掌握染全身需要一定技巧,我建議大家幫狗狗染少少,有 highlight效果會更為搶眼同容易。」以下用狗狗尾巴作示範:


所需用品:狗狗用染髮劑$300 

保護 cream$300 

在尾巴周邊不用染色的毛上搽保護 cream,以防染色劑沾到不必要的地方。

把染色劑倒在容器上,用掃把染色劑塗上,不要塗到毛的底部,否則會傷到狗狗的皮膚。 

然後把染色劑用手指捽散。 

用錫紙把染色部分包住,等 20分鐘。

然後先沖水,再用沖涼液洗走染色劑,然後再用風筒吹乾。 

完成 

 

所有貨品購自: Pats Pet Grooming屯門藍地福享村路豫豐花園 H鋪地下( 3515 4001)


撰文:何倬然
攝影:彭自維

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()