close

保護男友 見過家長滕麗名默認做小三

 

商天娥和滕麗名合作拍《結.分謊情式》鬧不和,擺明有你冇我,前晚兩人出席慶功宴時依然互當透明。滕麗名被指做小三踢走男友Matthew正印女友成功坐正,她聞言表現風騷,未有否認之餘,更暗示已見過男方家長,關係進步神速。

 
無綫處境劇《結.分謊情式》前晚播出大結局,眾演員商天娥、滕麗名、張兆輝、胡楓和林夏薇等到紅磡一同食飯慶功兼收看結局。

與商天娥互當透明
擺明不和的娥姐和滕麗名同場出現,但記者所見兩人並沒任何交流。偕老公到場的娥姐則拒絕接受訪問:「冇乜嘢好問喇。」她更不肯和老公一同合照。當劇中演員向娥姐送上鮮花時,滕麗名則站在一邊未有理會,一副事不關己的樣子。早前滕麗名被拍到跟從事行銷工作的圈外男友朱建崑(Matthew)同遊日本,感情似乎不錯,有指她做小三踢走Matthew的正印女友成功坐正,滕麗名對此風騷回應:「我係嗰本雜誌VIP,銷紙要多謝我,我自己睇都幾有可看性。」問到Matthew是否她男友?滕麗名未有否認說:「繼續影到咪係,影唔到咪唔係,佢唔係圈中人,我唔想煩到佢,如果我話係都幾麻煩。」提及被指是小三,滕麗名似暗認兩人拍拖說:「呢啲真係冇辦法,明明係好事,但就寫到係壞事。」雙方感情是否已穩定?她又轉呔指自己未有正式承認。適逢前日是母親節,問滕麗名可有見過男友家長?她坦言:「我所有男女朋友嘅家長我都識,仲成日一齊玩。」

林夏薇招呼風水師
此外,林夏薇早前被拍到和中佬出街,她解釋:「佢係一位北京嚟嘅風水師,佢嚟香港我招呼佢,其實嗰日仲有一個人喺現場。」她稱未有問風水師有關姻緣問題,笑問到若跟他發展豈非可以免費睇風水兼睇相?林夏薇大發嬌嗲說:「梗係唔好啦!」採訪:張俊銘攝影:陳俊強


滕麗名的情路可謂相當崎嶇,近日被指是小三撬走Matthew。《壹週刊》圖片


滕麗名被指做小三硬搶男友Matthew,踢走他的女友,滕言談間未有否認。


沈卓盈在劇中做第三者介入娥姐和張兆輝中,演出相當搶鏡。


鬧不和的娥姐和滕麗名,只肯相隔其他演員影相。

滕麗名「做」小三:總之開心啦

《結.分@謊情式》演員張兆輝、滕麗名和林夏薇等前晚到酒樓歡度母親節兼收看劇集大結局。阿滕早前被指與有「正印」的男子Matthew拍拖並同遊日本,成功踢走「正印」!春風滿面的阿滕被問到Matthew是否其男友,她說:「你話係咪係囉……繼續影到就係,影唔到就唔係!但如果話係都幾麻煩,因為佢始終係圈外人。(感情穩定?)我都未話認……總之開心啦!(被指係「小三」?)冇法,唔明點解明明係好事都講到唔好!」問到新男友有否與其母飯敍?阿滕笑着否認有新男友,並指自己的朋友,無論男女都互相見過家人,記者直接問她對男友家人的印象如何?她笑說:「我對佢(Matthew)印象OK……(家人)都OK,冇問題。」

而林夏薇早前被影到與一名中年男士逛街,她笑言媽媽看後覺得好笑:「嗰個係我屋企嘅風水師,佢由北京落嚟,我一盡地主之誼!」

《結‧分@謊情式》演員齊睇大結局兼歡度母親節。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()