指控鄭經翰違反合約精神DJ梁安琪擬採法律行動

DJ梁安琪在香港數碼廣播電台任節目主持,她昨日接受本報電話訪問時表示被迫「封咪」:「上年10月6日,鄭經翰搵人聯絡我幫個數碼台開咪,第二日,我去佢個數碼電台同佢傾,仲簽咗Confirmation Letter(確認書),係講明11月1日開工,一星期返五日工。」

梁安琪指上班一個月後,鄭經翰竟叫她去年12月不用再開咪,亦沒有薪酬,而今年1月至4月再復工,不停為節目做主持,雖然有薪酬,但卻變成「長散」,以騷計薪,出糧更不準時,直至日前數碼廣播電台開記者會正式廣播,她竟然榜上無名,經了解後發現竟是要她「封咪」。梁安琪說:「我向法律人士諮詢意見後,認為完全違反合約精神,我唔排除採取法律行動,討回公道。」

梁安琪不排除採取法律行動討回公道。(資料圖片)

新城前DJ兼台長嘅梁安琪舊年俾鄭經翰嘅數碼電台高薪邀請做主持,但前日突然慘被封咪,搞到安琪鬼咁谷氣,喺facebook要求討回公道,噚日安琪話:「根據我同鄭大班嘅數碼電台簽嘅確認信,我理應喺12月開始開咪,但由11月開始返工做準備,做咗一個月免費勞工後,1月初突然叫我客串一個節目後,再到3、4月又再客串《10級自由phone》節目。」總之將佢不停拋嚟拋去,前日仲突然被封咪。


資料圖片

梁安琪被迫封咪轟鄭經翰違約

DJ梁安琪在香港數碼廣播電台任節目主持,她昨日接受本報電話訪問表示被迫「封咪」:「上年十月六日,鄭經翰搵人聯絡我幫個數碼台開咪,第二日,我去佢數碼電台同佢傾,仲簽咗個Confirmation Letter(確認書),講明十一月一日開工,一星期返五日工。」

DJ梁安琪
DJ梁安琪

梁安琪返了一個月後,鄭竟叫她去年十二月不用再開咪,亦沒有人工,今年一月至四月復工,不停為節目做主持,雖照有人工,但變了「長散」以騷計,出糧不準時。日前數碼廣播電台開記者會正式廣播,她竟榜上無名,了解後原來要她「封咪」。梁安琪說:「我向法律人士諮詢意見後,認為鄭經翰違反合約精神,唔排除採取法律行動,討回公道。」

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()