'13自豪阿源表示只將婚訊告訴四位同事,所以不知為何有高登仔知自己將結婚的事。本刊親證婚訊後,阿源更叫記者陪他去試禮服。穿上禮服的阿源堅持要影婚紗相,「結婚一定要影婚紗相,香港好多地方都好靚,唔使特登去外國影咁嘥錢啦!」 

Main Camp

高登毒男親證婚訊 阿源:靠 G.E.M.追到未婚妻

一句「這些機會不是屬於我的」及「我覺得自己是零」,令 05年《星期日檔案》的隱青主角阿源(梁文源)在高登討論區成名,當中的金句及家訪的畫面,至今仍不斷被高登仔瘋傳及改圖。
事隔 8年,最近有高登仔突然爆料,指約 5呎 5的阿源成功脫毒,更即將結婚。講到似層層,婚訊一出網友瘋狂討論,上週三( 8日)本刊直踩港大,找正於圖書館任助理的阿源了解,阿源終親證婚訊:「我打算兩年後同女友結婚!」更大爆全靠用 G.E.M.冧歌先追到未婚妻 Fanny。
成功脫毒,阿源信心返晒嚟:「機會係自己把握!我就係人辦!」阿源新金句呀!

 


'05隱青曾經在《星期日檔案》亮相的阿源憑一句:「這些機會不是屬於我的」成為高登的神級人物,阿源重看以前的片段都大踩自己,「我以前係廢柴。」 

記者踩入港大等阿源收工,上週三( 8日)下午六時多見他離開圖書館,記者表明來意,他則禮貌地跟記者說:「你好!唔好再叫我阿源啦,叫我 Patrick!」記者所見,阿源打扮雖與潮扯不上關係,但見他衣着整齊,對答如流,只是沒梳好頭髮,有點亂糟糟,但與 8年前那個「自覺是零」的隱閉毒男已有很大分別。

拍拖 5個月

阿源的金句、改圖多年來在網上不斷廣傳,甚至有人覺得「總有佢墊底,低處未算低」。由近日爆出阿源結婚的消息,很多高登仔都揼心口不相信,但亦有不少網友恭賀他,更大讚他未婚妻靚過 Angelababy。
阿源向記者自爆:「我同女朋友拍咗拖幾個月,𠵱家努力儲緊錢,希望兩年後結婚!」問到如何追到女友,他一臉甜絲絲:「同 Fanny(女朋友)喺 05年(即《星期日檔案》播出後不久)做義工識嘅,嗰時都覺得同佢好啱傾,到我轉去港大工作,佢仲主動問我拎電話(聯絡)。」停咗 5、 6秒阿源續說:「其實幾年嚟我都有掛住佢,不時諗番同佢做義工時嘅開心事,不過始終唔敢搵佢。(對話又再停,他突然玩手機,隔了約 10秒他再說)去到上年終於鼓起勇氣 WhatsApp佢,點知佢又肯覆,之後我哋就開始約出街。」


巴打恭賀上週二( 7日)「阿源結婚了」消息一出,瞬即被高登仔狂推,即使未見未婚妻圖片,恭賀說話一頁接一頁,睇嚟阿源喺高登有神級嘅地位! 


未婚妻曝光Fanny:阿源未婚妻成為高登仔熱話,又話似 Angelababy,又話似陳妍希,記者幾經辛苦,終於取得未婚妻 Fanny和阿源唯一合照,阿源話:「我哋好少影相,只此一張,我鍾意嘅女仔最緊要夠真,唔使好靚,夜晚佢返屋企我都唔使擔心!」至於佢個型爆 skin head look,阿源就話:「我貪方便唔想成日剪,所以先剪咁短!」

唔要嘉欣 BB

愈傾愈興起,阿源更向記者大爆追女必殺技:「做男仔梗係要 cool,唔可以做兵!(你哋拍拖會做咩?)我哋最鍾意行商場,邊行邊同佢傾偈,了解佢!(你點追 Fanny?)我 send咗 G.E.M.嘅〈我的秘密〉畀佢,叫佢留意歌詞,向佢示愛。到上年 12月 15日,我哋一齊行商場(朗豪坊),我就拖住佢,其實我 plan咗好多晚,見佢冇反抗,就一直拖到送佢搭車,(咁就一齊咗?)嗯!我覺得 Fanny份人好真,我覺得內涵最重要。我都冇林峯咁靚仔,唔識 chok,所以女友個樣平凡就得,畀嘉欣 BB我都唔會要!」


WhatsApp傳情近排鴨仔大熱,阿源就同 Fanny講笑話啲小型鴨仔得 6歲,係鴨 BB,除了借鴨搞 gag,阿源和 Fanny亦不時在 WhatsApp傳情,女友甚至暗示叫阿源訂定婚戒。 


慳錢買平戒為結婚阿源事事做到足,除了堅持影婚紗相,還堅稱買婚戒,「結婚點都要買戒指,我冇錢咪買平啲囉,只要真心相愛,平定貴都唔重要!」

港大拉把行禮身為港大圖書館助理的阿源,除了熱愛工作,還希望能在港大圖書館行禮,「港大圖書館又大又方便,仲可以畀同學及同事見證我結婚時刻,諗起都開心!」 

送 CD氹女咪以為阿源唔識氹女,其實他好浪漫,「我特登買咗 G.E.M. 10年隻《 My Secret》送畀未婚妻做定情信物,碟入面首〈我的秘密〉就係我嘅心聲,𠵱家 Fanny都成日話佢有拎番隻碟出嚟聽!」有新碟唔買買舊碟咁有心思,難怪未婚妻冧到暈。 

社區中心邂逅05年阿源在義工活動中與未婚妻 Fanny(紅圈)初次邂逅,「我同 Fanny都係基督徒,大家又鍾意行商場同食嘢,第一次見我哋已經雞啄唔斷喇!」

〈我的秘密〉歌詞節錄

我們之間的距離好像一點點靠近
是不是你對我也有一種特殊感情
Ha~我猶豫要不要告訴你
我心裏的秘密 是我好像喜歡了你

惡搞紅人

阿源一向都是高登 hit爆紅人,自 05年無綫《星期日檔案》播出後,即成惡搞對象,網友知道阿源喜歡楊怡,還專登剪輯了《法網追擊》的片段送給他,又惡搞與馬賽的合成結婚相,今期一定係阿源最紅!


網友對阿源未婚妻充滿幻想,於是就 key𠵱家 hit爆的金伊娃(馬賽飾)的婚照送畀阿源做賀禮。 

《法網追擊》入面,楊怡有直接跟劇中的阿源對話,創意無限的高登仔就將《星期日檔案》和《法》的片段,剪成楊怡探阿源的搞笑片,認真過癮! 

以前我覺得自己係零,𠵱家就有七十分啦!

兩人雖然只拍拖數月,但已認定對方,加上他們都 30歲,所以希望盡快結婚。
「我𠵱家都好慳(點慳先?),晏晝喺港大食杯麵就算,平時最多都係同女友食吓牛涮鍋。(係咪結婚一齊儲錢?)我係男人,結婚唔會使女人錢,所以慳住儲老婆本。」
講起未來老婆甜入心,但阿源卻為婚事而同 Fanny不時拗撬,「佢想行中式婚禮,但我就想西式,我最想喺港大圖書館門口行禮,但佢就唔鍾意,怕啲親戚嫌遠。女友想生一仔一女湊個『好』字,但我覺得小朋友好難教,教完都會斬父母,所以唔想生。不過我哋傾到唔開心,我都會主動上網搵啲爛 gag同 IQ題氹番佢開心!」


家訪9/5源媽安樂晒孝順的阿源會將他大部分的人工給母親(左),令一家生活得到改善,由當年的唐樓搬到現在位處深水埗的私樓,源媽亦大感安慰。 

盡責員工在港大圖書館工作 6年的阿源仍十分敬業樂業,經常幫助同學找書和影印,同事都大讚他是盡責員工。 

 

知道阿源的婚訊,高登仔除了戥他開心,仲大讚他「筍盤」,想知他的「脫毒」心得。阿源就自信地分享:「馬明先係『筍盤』!(忽然狂笑,訪問又再中斷)拍拖又好、做人又好,最緊要主動啲,機會係自己把握!睇番以前自己十足廢柴,𠵱家就係個有為青年。媽媽同 Fanny都好撐我,我先捱得過!(神情突然凝重)以前我覺得自己係零,𠵱家就有七十分啦,謙啲,做人唔可以太囂!其實機會係自己把握!我就係人辦!」


現在的阿源在港大工作有板有眼,但初入職時他就驚到同學生對答都口窒窒,有今天的成績都是阿源不斷努力的成果。 

阿源和女友 Fanny都是虔誠基督徒,所以大家都有共識不會有婚前性行為,「佢都有問過我,但我就話一定唔可以,呢啲嘢要結婚後留畀對方。」 

未婚妻:鍾意佢守時

八年前的《星期日檔案》,源媽對着頹廢的阿源,一臉無奈。上週四晚本刊到阿源位於深水埗的寓所家訪,眼見源媽知道兒子有結婚打算,她亦大感安慰。「都成 30歲人,拍拖有幾出奇?做阿媽嘅梗係開心,我都想見吓個女仔㗎,不過我𠵱家周身病痛,費事嚇親佢,結婚嘅嘢佢哋鍾意就得!」
本刊亦致電其做文職的未婚妻 Fanny,她對阿源更加有讚冇彈。「我鍾意佢守時,做嘢又盡責。嫁畀佢呀?唔知㗎,睇吓佢有冇誠意先啦!」成功配對,阿源唔使做《盛男》都有女啦!


法律系 Yr. 3Godfrey阿源平時好好人,結婚當然要恭喜佢,如果佢喺港大行禮我一定出席! 

源媽見佢咁生性都好開心,結婚嘅嘢佢哋鍾意就得! 

撰文:校園組
攝影:何榮亮
場地: I do

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()