close

有兒子的,常會被人問到同一個問題:「驚唔驚個仔大個變同性戀?」見到林一峰,我用自己的方式恭維他:「如果個仔第時係你呢種同性戀,我又唔拘喎!」早已出櫃認自己是同志,說光明磊落是爸媽從小教落;要才華有才華、要風格有風格,十年來音樂搞作多多,奠定自己典範港式小清新地位;更有膽量,最近以版權持有人身份出聲出力抗爭《網絡23條》;重點是,開口埋口世上只有,毫無疑問媽媽將是他一世人最愛的唯一一個女人…… 說起媽媽,林一峰含羞答答說要給我看一條媽媽傳給他的短信:「媽咪好少讚我,呢個係上個月我36歲生日前send畀我……哎吔……唔好俾我見到呀,我面紅㗎啦!」

 
林媽媽與林一峰的WhatsApp互動很長很多,林一峰刷呀刷找了很久才找到,內容說道:「你從小到大的認真和專注,每樣事情都做得這麼出色,我曾害怕太多人讚你令你驕傲,也因為對你緊張得過了分,而不敢讚你,心底卻希望終有一天,能讓人知道我有一個非常值得我驕傲、和令我更珍惜自己健康的兒子,希望一直見證你對世界慈愛的胸懷,知道你的好!」已經是母的驕傲,其他人說甚麼想甚麼還重要嗎?

勇過明哥
出道廿五年的黃耀明上月突然在達明一派演唱會尾場向全場宣布:「我鍾意男人,我係基佬!」人人讚好、誇他勇敢,10年前出道時已經公告自己同志身份的林一峰說,亦師亦友的明哥選擇在這個時候出櫃,不只是勇敢而已。「明哥好勁,選擇喺一個好得意嘅timing做呢件事。佢從來冇否認過佢係(同性戀),點解係家呢?我幾覺得關乎最近言論自由嘅社會熱話,佢要以身作則話畀大家聽,你有信念、你要講嘅時候就要出聲。佢喺呢個傳媒做咗25年,唔會唔知公開個後果,佢一樣做咗,不惜犧牲自己個人空間,有邊個夠佢勇?」接受和公開自己的性取向,對大多數人來說,最難坦誠的反而是家人。林一峰說,知子莫若母,從小母親就看在眼裏並且全盤接受,父親則是樣樣聽母親話,老婆話得就得。「我同我屋企關係好好嘅,由細到大父母對我別無他求,淨係想我快快樂樂健康成長。對於我嘅同性戀身份,爸爸冇任何壓力,從來冇抱怨。佢最聽阿媽話,阿媽冇反對,佢咪阿媽話咩佢就聽咩囉。我哋家庭係一個好有大愛嘅家庭,由細到大佢哋已經知我咩人,冇問冇求證,知子莫若母。阿媽成日都喺廚房同我傾偈,切切吓菜彈出嚟一句:「嗰個男仔唔啱你㗎……」我最怕家庭會議,我屋企最好,永遠唔會有家庭會議,唔會畀壓力我。因為咁,因為媽咪好講道理,我一路都好舒服、好坦然面對自己呢個身份,由細到大,我亦冇嗰啲要做乜師物師考份政府工嘅諗法。我可以行到十年,行到呢一步,唔係因為我鍾意男仔定女仔,而係因為我係咩人、做過啲咩貢獻。」

香港精神
出櫃十年,林一峰時常被拍到身邊的男伴轉個不停、又被妹妹林二汶大爆感情生活豐富,男友數目多得可以坐滿博覽館。以前明明向雜誌自稱周遊列國、每年美國、歐洲游走三五個月,係去拍拖。剛滿36歲的林一峰,現在自稱過了戀愛至上階段,還改口說游走為了吸收日月精華:「我好多創作喺旅行時發生,我寫過一句歌詞『人還在心存感激』係冰島嘅旅行感想。冰島天氣無常,搭架飛機來回三次都唔可以降落。好忟之際,諗真啲,真係降落可能連命都冇呢?所有嘢都係安排,我永遠唔覺得喺你身上發生咩事,就可以決定一個人嘅命運同將來,所有嘢都係睇你點睇,我睇緊莊子,佢話畀你聽世事無絕對,睇你點睇。佢講嘅:凡事唔係得一條路行、唔係得一種睇法。我亦鍾意紐約曼哈頓,嗰度每一樣嘢都發生得好快,喺其他地方最唔平常嘅事情,對嗰度嚟講都好平常,每個人都可以好舒服咁做自己,好多騷好多文化嘢發生,每個人去到都可以盡吸收日月精華。」人人都說香港不是個絕佳的創作和生活環境,男朋友仔又個個係外籍,為甚麼不出走他鄉:「主要係因為父母喺度,有爹哋媽咪嘅地方就係家,我永遠都唔會離開。其次,香港呢個地方有辣有唔辣,香港人肯努力就會得到機會得到認同。我呢十年,真係好勤力,大家有眼睇。真係多勞多得,係香港先至咁公平。」

愛情冇計
事業大計多多,又因為全力捍衞二次創作自由搞到心煩意亂,上週切親手指尾搞到上港聞,36歲的林一峰果然不再愛情至上,自稱常常冷落男友,是個自私自利的另一半。「我啱啱送咗個相展畀自己36歲生日,還咗我由細到大一個心願。下一件事,係出一隻翻唱小鳳姐歌嘅碟。小鳳姐首〈雙城記〉寫於80年代尾,當時全香港金碧輝煌,突然間有首咁滄桑嘅歌出現,我覺得好勁。喺呢個時候寫首咁嘅歌好了不起、好劃時代。小鳳姐嘅歌永遠擺喺任何時代都有生存智慧。作為創作人,當然想有一首劃時代金曲,但係我都好好彩,正係嗰個時代、有兩首〈The Best Is Yet To Come〉和〈遇見〉好切合人心嘅歌,我要養家,公司人少啫,都仲要養公司班人㗎,呢兩首歌令到我做其他嘢時舒服得多,呢樣嘢我真係要長期感恩……」忙到咁,男友呢:「我太投入工作、為對方做嘅好少,我真心攞24小時嚟做嘢,另一半,可能幾個星期前約咗食飯都唔記得。做人有得必有失,我選擇攞我嘅時間去做天賦嘅嘢,結果係可以影響到更多人嘅。感情生活,暫時ok,健康快樂。我咁多年嘅感情體驗,冇嘢係你㗎,瞓覺時就算身邊有人,入睡都係一個人瞓咋……有啲人,成日話自己遇到人渣,我就冇啦, it's takes 2, tango唔係一個人跳,唔好畀機會對方做人渣啦。唔好期望對方為自己做啲乜,淨係問自己,你可以付出幾多先?」

 

媽媽請你輕鬆吓
(曲詞:林一峰) 要我吃飽 要我穿得暖叫我去街 過馬路小心點重複的說 重複的說囉嗦也很溫暖 有餸有湯 有愛心梳化教我有膽 有困難不必怕我好聽教 我好聽教媽媽你聽住喇 我會吃 我會笑我會常歸家我會記得休息 放假就輕鬆吓摺摺被 洗洗衫我又學插花好好打理一個家媽媽請你輕鬆吓

第一次
林一峰堅稱,雖然是創作歌手,從未寫過歌畀另一半,一世人第一次,是今年母親節,寫了一首歌給媽媽。左邊,是林媽媽的短訊;右邊,是林一峰的新歌,一個字講晒,冧! ####

 


上週一,一心應節孝敬母親自製乾果的林一峰,入廚時不慎切傷手指尾入院。


年年都會用三五個月四處遊歷,林一峰以前說是為拍拖,最近改口風說是獨自上路。


上月36歲生日,林一峰為自己開相展:「所有相賣晒,真係自己最好嘅生日禮物。」


與妹妹林二汶感情要好,又做同一行,林一峰說媽媽的讚賞短訊唔敢招搖:「驚阿妹妒忌呀!」


目前與男友感情,林一峰說健康快樂,不過死口唔認是曾被拍過的外籍猛男。《忽然1周》圖片


感情生活精采的林一峰,曾被拍到與多年同居外籍男友齊齊外出乾洗,二人07年分手。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()