被屈強姦
梁烈唯說外界以為他是有錢仔,其實幾窮冇人知:「全家開支包括房租同車位都係我畀,連結婚買樓都冇錢。」

孭起頭家 憑《缺宅男女》飾演關二哥而上位的梁烈唯,最近在《耀舞長安》扮女人笑死人,坐穩二線等紮的他,卻無端被捲入一宗強姦傳聞,指他在夜店非禮及強姦女藝人關婉珊;雖屬流料一單,但已對梁烈唯造成極大困擾。
而本刊發現梁烈唯父親和哥哥梁烈提原來先後破產,哥哥更欠銀行150多萬,梁烈唯要養起成頭家,好驚強姦傳聞影響事業,他接受本刊訪問時頻呼好大壓力:「精神好困擾,驚冇咗份工,到時全家唔掂!」

 
梁烈唯因拍劇表現出色受無綫力捧,最近連拍《大太監》及《法網狙擊》兩套劇,瞓覺都冇時間,卻突然傳出他蒲夜店時醉酒強姦關婉珊事件。他接受本刊訪問時表示大受困擾,激動地說:「好驚俾人當色情狂,好大壓力,好怕冇咗份工!唔知邊個咁作嘢,希望下次作我死咗,唔使再回應!」

負資產累事
工作對32歲的梁烈唯的確重要,記者追查下,發現他父親幾年前因生意失敗而破產,他哥哥梁烈提亦於07年被匯豐銀行追收156萬,但因他搬屋及轉工而不知情,直至去年轉新工,銀行才聯絡到他,但因無力還債而被迫令破產,全家開支靠晒梁烈唯。本週一(14日)梁烈唯解釋:「爸爸喺大約10年前高峰期買咗層樓、同埋買咗間office做塑膠生意,點知做咗負資產,後來供唔起層樓,銀行收番個單位變咗銀主盤,爸爸惟有申請破產。」他續說:「又因為阿爸係做生意,收入唔穩定,銀行要求加個擔保人,阿哥當時做銀行、收入穩定咪做擔保人囉,所以搞到阿哥要負責筆數。」

 
他解釋銀行將單位拍賣後,要償還差價及利息,所以仍欠銀行百多萬:「佢冇做銀行還唔到筆錢,冇商量餘地下被銀行迫令破產。佢都好勤力,家打份工扣除必要開支後剩低嘅要還錢。」現時其胞兄已搬開住,梁烈唯同女友及爸爸媽媽租住深井麗都花園,爸爸失業、女友要照顧自己屋企,梁烈唯頓成全家經濟支柱。「我要孭起全家開支,每月支出接近2萬,家人破產同俾人傳強姦呢兩件事令我精神好困擾,驚冇咗份工,到時全家唔掂!惟有努力工作,好彩TVB對我好好,好信任我!」父兄相繼破產,亦打亂了他結婚計劃:「本來諗住呢兩年結婚,但想有間屋先,不過開支又大好多,我哋有儲錢但未行到買樓呢步,或者事業再好啲至算,唔想丟低啲屋企人,同女友都有共識嘅!」肯孭起成頭家,家陣好少呢類後生仔囉!

搵食靠TVB
梁烈唯入行近10年總算冒出頭來,拍劇一套接一套外,亦參與無綫與邵氏合作的電影、以及憑電視人氣接廣告和活動搵錢,靠晒TVB。

壓力爆煲
瞓得唔好,好早就扎醒上網睇報紙,唔知點寫我。我好驚阿哥唔開心,又驚影響自己嘅形象,如果有能力我唔介意幫手還錢。夠膽出嚟面對面講,上埋《東張西望》都唔驚,唔好以為香港人係弱智。今次整我唔死,好驚下次唔知會唔會作大單啲。

離奇傳強姦 梁烈唯:行街俾人眼望望!
梁烈唯被傳本月4日在銅鑼灣夜店basement消遣時生事,同行有洪天明和范振鋒等人,梁烈唯親述有3個版本:「係有個記者打畀我女友我至知嘅,第一個版本話我醉酒非禮女藝人關婉珊、第二日傳我意圖強姦兼打個女藝人;之後再傳我強姦咗佢,對方報咗警添。」本刊向警察公共關係科查詢,證實傳聞所指日期並無案件涉及梁烈唯,證明他清白,但他仍然勞氣:「無中生有!對我形象同精神好有影響,行街俾人眼望望,好似覺得我係色情狂咁!(係咪得罪咗人?)我不嬲同人冇拗撬,如果我衰唔會有咁多朋友啦。我之前唔識關婉珊,冇合作過、冇懷疑佢;高層冇拉埋我哋一齊傾,樂小姐有問過我件事,公司向警方查過證明我冇做過,發生咁嘅事係有啲失望,但我對呢行嘅憧憬係唔會俾啲無聊嘢打擊到。」 ####

 


要養起全家,梁烈唯平日都要慳住使,今年1月他與爸爸、媽媽及女友Tina被影到吃大排檔,都由唯唯埋單。《壹週刊》圖片


07年銀行追梁烈唯哥哥梁烈提165萬元欠債,但其哥哥因搬了家及轉職,直至去年返新工才知道被追數,而因無力償還被迫令破產。


唯唯與女友Tina跟家人同住深井麗都花園,他不願透露租金幾錢:「出年租約完,擔心過埋今年會加租,到時至算啦!」


茶記兼職梁烈唯早前被發現在跑馬地「大少爺」茶餐廳兼職,他解釋只要冇劇拍就要搵錢,幫補家計。《壹週刊》圖片


密接電影近幾年拍過幾部電影如《我愛HK開心萬歲》等,雖然只屬二、三線角色,但密密拍算唔錯。


狂拍電視人氣急升令梁烈唯劇集一部接一部,現在拍攝《大太監》的他,今年已有7部劇集連續播。


撈埋廣告自「關二哥」演技得到認同後,他經常拍住「關二嫂」黃智雯接廣告和宣傳活動,計計埋埋收入逾3萬。


上週四唯唯與關婉珊一同出席《法》劇開鏡時更握手以證清白,行得正企得正唔使怕啦!


樂易玲:經過調查同向警方問過,得出結果根本冇呢件事發生。


洪天明:以我所知當日唯唯(梁烈唯)喺屋企,冇出過去玩,有人作到離晒譜!


周家蔚:唯唯對Tina(梁女友)好好,一定唔會咁樣,佢好斯文!

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()