close

官恩娜拍親熱戲唔怕男友詐型

華納一姐官恩娜(Ella)早前到台北拍攝新歌MV,Ella親身上陣站在被吊高離地30米高的房車下,近距離靜候它從天而降,認真「牙煙」!幸好最終順利完成,Ella笑言:「估唔到咁震撼!」



官恩娜指房車跌落地一刻非常震撼。

另外,Ella與台灣演員唐國忠在車廂內拍攝親熱戲,雖然二人不相識,但Ella一埋位即非常入戲,一氣呵成拍完所有親熱鏡頭。問擔不擔心男友呷醋?她即向男友大派定心丸說:「呢個係工作嘅一部分,我係專業演員,相信男朋友唔會擔心嘅。」


官恩娜不介意親熱戲,因為是工作一部分。

 

官恩娜分手掟爛車


■唱片公司為官恩娜的MV,出動吊臂車及舊平治。

官恩娜(Ella)最近推出第二首主打歌《乾脆俐落》,歌曲是她的親身經歷,講Ella當年以決絕態度跟男友分手。導演在MV中為表達Ella以乾脆利落態度結束關係,選擇在台北郊外拍攝,更租用工業吊臂車,將一架舊平治吊至離地30米高拋下。另外,導演又請來演出過電影《艋舺》及《女朋友.男朋友》的台灣男藝人唐國忠擔任MV男主角,兩人更有親密纏綿鏡頭,Ella表示:「呢個係工作嘅一部份,自己係專業演員,相信男友都唔會擔心。」
撰文:林妃

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()