《企業殺手》上映日期: 6月 1日以往專拍浪漫愛情片冧女嘅蘇志[!FE42],於新片《企業殺手》中演繹殺手,揸起槍個款又 cool又型,怪唔之得冧死女。 

韓面

殺手的神話

近年韓國除拍間諜片掂,拍殺手片種一樣耍家。繼前年元斌主演的《殺手公司》大熱後,輪到 cool男蘇志燮上演的《企業殺手》勁爆。
《企業殺手》中,實力型男蘇志燮唔只化身冷血殺手上演連場動作戲,仲有闊別影壇 5年的影后李美妍復出,跟蘇志燮來一場感情大鬥法,加埋帝國之子最靚仔成員桐俊處男上場,帶領《企》片去年 10月上畫,埋單計數累積接近 200萬人次捧場,大勝同期上畫的《危險關係》,連張東健搭張栢芝都唔係佢對手。

 

由 cool爆型男蘇志燮主演的《企業殺手》,將於下月 1日香港登場,其實《企》片早於去年 10月已在韓國推出,跟李秉憲主演的《光海.成為王的男人》及張東健搭張栢芝合演的《危險關係》同期上畫,雖然成績一直不及《光海.成為王的男人》咁凌厲,但埋單計數,入場人次接近 200萬,大勝入場人次過 100萬次的《危險關係》一倍。


箍殺目標做殺手唔係下下揸槍殺人,戲中蘇志[!FE42]亦趁目標人物唔為意,從後用繩箍頸,直至目標人物斷氣為止,手法極度殘忍。 

戀上人母蘇志[!FE42]因認識桐俊飾演嘅新丁殺手,繼而識埋佢阿媽(李美妍飾),之後更愛上李美妍大搞姊弟戀。但因殺手工作太危險,所以蘇志[!FE42]要為愛情捨棄殺手工作,令佢非常困擾。 

同謀追殺蘇志[!FE42]最後決定金盆洗手唔再殺人,但因知道其他殺手嘅秘密,所以最後一樣被其他殺手追殺,命懸一線。

自嘲唔打得

戲中,飾演殺手的蘇志燮,殺人場面當然唔少得,唔好睇佢好大隻,但其實一啲都唔捱得,早輪接受訪問時就狂呻:「無論拍打鬥或者殺人場面,我都覺得好吃力,因為全部打戲都由我親自演出,話晒我都 35歲,體力開始下降,其實唔打得,仲要記埋咁多動作,對我嚟講真係一種考驗。」年屆 50歲嘅湯告魯斯,狂拍動作片都冇嗌辛苦, 35歲只係開始嚟啫!


由 95年出道至今,蘇志[!FE42]攞過超過 20個有關演技嘅獎項,上年獲得《 SBS演技大賞》中「最優秀男優演技獎」,證明演技有番咁上下。 

身高 6呎嘅蘇志[!FE42],雖自爆唔鍾意做運動,但平時都會去健身操 fit體型,所以剝衫露 42吋巨胸極有睇頭。 

唔只拍劇同拍電影,今年頭蘇志[!FE42]更踩入歌壇,推出 EP《 6點……運動場》,唱片封套仲露出 6嚿腹肌,擺明引女粉絲幫襯。

桐俊拍到失眠

戲中除主角蘇志[!FE42]外,男二桐俊亦勁搶鏡。出身自 9人男子組合帝國之子的桐俊,是隊中最靚仔成員,除唱歌之外,由前年開始亦開始拍劇,講到拍電影,《企業殺手》就是他的處男戲,桐俊講到拍戲就話:「好緊張,樣樣嘢都好新鮮,加上同大前輩蘇志[!FE42]同李美妍一齊演戲,好驚演得唔好,所以經常緊張到瞓唔着。」


K-pop男偶像,唔只賣樣仲賣埋身。桐俊亦曾剝衫騷出 6嚿腹肌幫健身雜誌《 Men's Health》做封面。 

9人男子組合帝國之子中,以桐俊(紅圈)最靚仔及最受歡迎,所以影親相都霸中間位。 

撰文:何家文

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()