上星期連詩雅出席活動嗰陣被問到係唔係執茍姑娘二攤,佢死撐:「導演同監製喺3月已開始接觸我,但因我嘅檔期問題,要到4月底先落實囉。」

「苟姑娘」苟芸慧原本擔任電影《喜愛夜蒲2》女主角,但傳佢因為「姣電」導演錢國偉,惹對方女友不滿,所以臨時換人。


FBI八到苟姑娘同電影公司已經簽晒合約,忽然換角,其實另有內情。話說電影公司一早向無綫攞期,準備5月中開拍《喜2》,但苟姑娘同時拍緊TVB嘅《金枝慾孽(貳)》,而監製戚其義一向同藝員科唔多妥,死都唔肯放生苟姑娘,有冇戲分都mark實晒苟姑娘嘅期,《喜2》又趕住開拍,電影公司唔敢得罪TVB,惟有放棄苟姑娘囉。 ####


死都唔放!設計對白


上月《喜2》開鏡當日,苟姑娘由玉女變身慾女,難得做到女主角,梗係瞓身宣傳,誰不知好夢成空。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()