close


以教女性溝仔為名的Santino,上週六(12日)獲邀開班講talk。Santino接受訪問時表示:「《盛女》出街後,4月嗰陣我停晒所有classes。節目播完我多咗人識,亦多咗人搵我合作,賺多咗,不過幾多就唔講啦!」佢仲話自己搞緊開班啲嘢,行政上需要一段時間先可以成事。

活學活用 《盛女愛作戰》播完三個禮拜,班盛女回歸平淡各自新生活,而以45度教人溝仔而出名的兩性關係導師Santino,雖被爆曾做男公關,又涉碌假咭運毒,衰嘢樣樣齊。雖然聲名狼藉,4月停開班避風頭,但無阻Santino繼續扮港女救星。上週六(12日),Santino見風聲冇咁緊重開班,仲教一眾港女靠「性」綁住男人。

 
Santino雖然衰嘢一大籮,27歲的他自稱愛情顧問,估佢唔到堅有大班港女支持者,連開talk亦吸引80多名「盛女」擔凳仔聽,當正佢係偶像咁款。

以性換愛
上週六(12日),Santino被邀出席講座,教港女如何俘虜男人。當日,全場女性年齡由20幾到40歲都有,現場Santino跟助教Pierce和Donald傳授溝仔招數,教女人如何懾服男人。理論多多的Santino,可能曾涉借女性搵銀,整個講座口述為主,跟女學生並冇身體接觸。雖然Santino所謂的溝仔理論冇乜新意,但現場盛女一樣聽到眉飛色舞,其間,有聽眾問如男朋友對自己態度變淡應如何處理,Santino則教授以減少性行為來試探男友的反應。Santino在台上稱:「如果一星期同男友有3次sex,就可以試吓減到兩次或一次,睇吓佢有咩反應。我有一個學生同我講,佢同男朋友喺sex嗰陣又睇書又玩手機嚟敷衍佢。」吊癮都可以箍到仔,港女又要學嘢啦!

盛女下場
《盛女愛作戰》5位女主角遭人狂起底,搞到個個唔敢出街同返工。《盛女》熱潮過後,五人各有新生活,有人打回原形返回自己工作崗位、亦有人因《盛女》而接多咗job,同女唔同命囉!

Florence打回原形
教院工作的Florence,早前有傳在節目上言行過激被停職,失去月入5萬的會計工作。據知Florence並沒有被停職,只是向教院請了4個星期假,節目結束後,亦已復工。

Gobby繼續賣包
失婚婦人Gobby,於灣仔麥當勞任職經理,《盛女》播出期間,佢向公司申請放假潛水一個月,據知Gobby已返回該店工作,繼續賣包生涯。

Bonnie殺入幕前
Bonnie一直在「民間電台」做主持,《盛女》後拍廣告又孖埋人生教練Winnie殺入商台開咪,主持《大龍鳳》,仲做埋電玩image girl。 ####

 


示範 Santino講到興起,走到兩位助手Pierce和Donald身邊,搵二人做示範,教港女如何用距離表示自己跟對方的關係。


被圍完talk後,三位導師被一眾女fans圍住問問題,更有人要求同Santino合照,直到工作人員清場才肯離開。


滿座是次講座於新蒲崗某一商業大廈裏舉辦,原本場內60多個位都唔夠坐,遲到者要加凳至有位。


團購可以$350買原價$888 Santino講座票,以全滿80人計算共$28,000,扣除場租$2,100(3小時),賺$25,900;平均3人每小時各賺約$2,900,人紅果然價高。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()