Beauty Hunt

CM女神 陳詩雅

Angelababy成功由𡃁模升呢變名模,一班同屬 Style旗下的師妹亦開始接棒,以「 Baby師妹」身份搵位上。
25歲、 5呎 8的陳詩雅( Sarah)出道 5年,當年憑檸檬利賓納廣告在模界彈出,其後拍過雀巢白咖啡、美心天使蛋糕、麥當勞「足三両」等大品牌,最近更同期有 Canon及萬寧兩個廣告出街。雖然知名度未及師姐,不過晚晚扭開電視都見到佢,夠晒入屋喎!

 

一身健康膚色的 Sarah,短短幾年已拍過 N咁多個電視廣告,演出經驗非常豐富,最近的 Canon廣告中, Sarah更 upgrade做人媽咪,日日拎住架相機幫囝囝影相。
現時仍以接拍廣告為主, Sarah希望有機會學師姐 Angelababy轉型,「𠵱家公司都有幫我傾緊啲電影,我自己最想同張家輝或者杜汶澤拍笑片,拍動作片都 ok㗎,之前試過打拳覺得好好玩,我諗我做打女應該都唔差!」

Profile:

Sarah Chan( 25歲)
Instagram: sarahchanbb(粉絲人數 3,202)
微博:陳詩雅 Sarah(粉絲人數 1,799)


喺萬寧廣告(上圖)做藥劑師, Canon廣告(右圖)就做媽咪,估唔到 25歲 Sarah可塑性咁高! 

Baby師妹冇壓力

孭住「 Baby師妹」個名, Sarah認為冇乜壓力,反而狂讚 Baby係好榜樣,「佢係一個好 energetic嘅女仔,見佢有時拍完十幾個鐘戲,出到嚟食飯都仲好精神,佢有今時今日嘅成就絕對唔係單靠個樣!」
Baby事業愛情都得意, Sarah好老實話想學師姐搵番個有分量嘅男友,「我𠵱家做 model嘅收入都唔錯,可以養到自己同畀家用屋企,不過我都想搵個事業有成嘅男友,因為我覺得男仔要有事業先至型,但我唔會搵呢行嘅人,都係圈外人簡單啲!」啱嘅,你睇大師姐熊黛林同郭富城分手分到變鬧劇就知啦!



Baby(右)雖已升呢做名模,但 Sarah話對方依然好照顧自己,兩人私下亦會約埋出街。 



採訪、撰文:娛樂組
攝影:范仲良
形象: Bryan@the Flaming
服裝: Pinky Girls

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()