close

鍾嘉欣冧爆:feel到依家好蜜糖

鍾嘉欣、陳智燊與馬賽三位緋聞男女昨日同場,三人有講有笑更不避嫌合照。一向甚少緋聞的嘉欣BB,近期被指與伍允龍分手後火速另結新歡,昨日嘉欣BB力證情未變,更以蜜糖形容二人關係:「我feel到依家好蜜糖嘅!暫時冇變質!」



嘉欣坦言現時是入行以來最多緋聞。

無綫藝人鍾嘉欣、陳智燊(Jason)、馬賽、朱璇等昨日到將軍澳出席節目《玩嘢王》祝捷會。嘉欣BB近期緋聞多多,先後被指與Jason、闊少彭紀諺拍拖,嘉欣BB受訪時表示:「依家係入行以嚟最多緋聞,但全部都唔係真,私人感情想低調處理。」

想擴闊生活圈子

嘉欣BB透露稍後到加拿大和韓國工作兼旅行,當人人以為她因與伍允龍分手,所以要外遊療情傷之際,她更稱想擴闊生活圈子,令分手傳聞甚囂塵上。不過在記者追問下,她終肯開金口力證二人情未變,更冧爆地說:「我feel到依家好蜜糖嘅!(仲係嗰個?)暫時冇變質,冇加滾水落去。」


嘉欣首次以「蜜糖」形容跟男友伍允龍的關係。(資料圖片)

陳智燊強調絕對沒有追求過嘉欣及馬賽。

李思捷被曾經整蠱過的藝人以「錘仔」侍候。

馬賽有機會拍拖

早前馬賽被外籍傭人在家偷竊而鬧上法庭,馬賽本有意再聘用該傭人,但遭家人堅決反對。提到感情事,單身已久的馬賽透露現和一名圈外男士有發展機會:「希望會有好消息。(到時會唔會公開?)到時再算。」

Jason和新舊緋聞女友嘉欣BB、馬賽難得同場,三人不避嫌合照,表現大方。對於兩名過氣女友感情有着落,Jason指現階段以事業為重:「唔諗拍拖住啦!」

文:影視組

鉸剪手 剪緋聞
嘉欣馬賽夾擊智燊


■三個緋聞男女齊集,雖然他們舉晒V扮大方,但陳智燊仍一臉尷尬。

無綫整蠱節目《玩嘢王》叫好叫座,令主持人李思捷、「幫兇」鍾嘉欣及受害人馬賽、林盛斌(Bob)等人氣急升,無綫昨日在將軍澳舉行祝捷會,嘉欣、馬賽、陳智燊及朱璇等出席,即場向思捷進行大報復。大會更公佈節目播映四周以來,創下24點(約154萬觀眾)最高收視佳績。另外,單計無綫官網myTV的點擊率,鍾嘉欣那一集有3.39點(約21萬觀眾)。雖然成績好,但思捷未有計劃添食,見好就收。


■思捷都整蠱得人多,被大懲罰是意料中事。

嘉欣望擴闊圈子

陳智燊早前分別與嘉欣、馬賽傳緋聞,昨日三人大方合照,兩女還高舉V字手勢,夾在中間的陳智燊只好儍笑跟着舉V。嘉欣笑言入行至今以今年最多緋聞,問到可有真假?她竟大賣關子:「唔話你知!嗰啲全部作出嚟,感情留番私人低調處理,我處理得好好。我想擴闊圈子,識多啲朋友。」有傳她跟拍拖多年的伍允龍分手,是否心急再拍拖?嘉欣笑說:「不嬲都寄情工作,希望呢兩年可以喺事業再搏殺,我𠵱家feel到自己好似蜜糖,到𠵱家都冇變質。」似證明與伍允龍情不變。


【C女郎】
■朱璇chok甫又晒靚腿,秒殺男粉絲。
攝影:葉君海

緋聞多多的陳智燊則說:「大家留意我梗係開心,不過我專心工作,未有打算拍拖。」他又自爆將成整蠱目標,要耍騎呢功夫、露兩點。馬賽表示曾想重新聘用偷錢外傭,但家人反對:「我有少少陰影,寧願辛苦啲自己做,當係學做靚師奶。」而最後一集,思捷會聯同曾被整蠱的林欣彤、蕭正楠整蠱區瑞強,扮做評判時意見不合吵大鑊。
採訪:何慧斯

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()