close

今日好玩嘢 好景商場

四樓冇四級 今日好景賣咖啡

講起好景商場,同事個個都話好多回憶,「嗰陣有個鹹片龍虎榜!」、「樓下四仔阿叔聽聞已經離開人世!」、「自助式買鹹碟服務嗰度首創!」嘩!講極都係核突嘢,有關嘅聯想,唔係四仔就係老翻,似乎冇乜好嘢,搞到我都唔好意思講自己都成日上好景買碟( game碟咋!),容乜易被人誤會!直到近期,喺呢個充滿傳奇「色」彩嘅商場入面,竟然開咗間超有文化嘅品味咖啡小店,陣咖啡味仲一上扶手梯就已經聞到,買完 game可以順手買包咖啡豆返屋企磨,加埋其他因為租貴而迫入嚟嘅新勢力:飲咖啡、玩鬼佬 game、行好景,呢啲先叫 lifestyle呀!

GOOD DAY AT HO KING 01 罕見咖啡豆專賣店


店仔細細但咖啡豆就近十種,擺晒出嚟任你聞,唔幫襯都可以搵「好景陳豪」聶生吹水,啱傾佢可能會請你試飲! 

好景有間咖啡豆專賣店?有相有偈傾,唔到你唔信!店長聶生份人勁好傾,一講咖啡就陳豪上身,佢話屋企沖咖啡其實唔難,有咖啡豆、磨豆機同咖啡壺已經足夠,但咖啡豆特性唔同,時間、水溫有分別,乜都唔識,等佢教你就最好,傾多兩句分分鐘主動沖杯畀你試!佢話開鋪最大原因其實係想推廣咖啡文化,等鍾意飲咖啡嘅朋友多個吹水地方,揀中好景不外乎貪佢人多兼租平,佢認為咖啡門檻唔應該咁高,亦唔係中產專利,乜嘢人都可以享受到,所以並唔覺得好景失禮人,反而開咗三個月左右,已經儲埋儲埋唔少熟客,仲好多都係買 game經過嘅麻甩添!

 

由外國入貨嘅咖啡壺設計勁靚!用法亦簡單,壺底加水、中層放咖啡粉,煲滾後就會响上層蒸餾出咖啡,一隻色得一個,記者都即買!(大$250/連 50g咖啡豆;細$200/連 30g咖啡豆)

 

呢個越南滴漏咖啡壺,上面落番專用嘅仿貓屎咖啡粉,再沖熱水就會自然滴入個杯,連豆都唔使磨, model Emily呢個初哥都搞得掂!($50/連 20g仿貓屎咖啡粉)

 

想易入口要試試自家 House Beans(左),用三種豆混合,加糖加奶後口感順滑易飲,重口味者可以試耶加雪菲出品(右),香味持久、酸味明顯但溫和,第二度肯定飲唔到。(各$15/20g)

熟客華少

「早幾個月行過間鋪,個老闆三九唔識七,走埋嚟問我有冇飲開咖啡,傾傾吓仲話請我試飲,咁就幫襯咗佢到𠵱家!佢啲豆我試晒啦,最正都係日本嗰隻,我覺得自己沖得仲好飲過四十蚊杯嗰啲!」

My Little Coffee

地址: 1樓 27室/ 34888387

當年好景

好景响 1983年落成,初期已經係一個以賣遊戲、模型為主嘅場,因為翻版遊戲响香港大熱,由紅白機、超任到 PS年代,遊戲影響力一直上升,結果亦慢慢令好景變成著名老翻場, 90年代開始,好景已經係鹹碟同老翻嘅代名詞,商場龍蛇混雜,門口直情有四仔阿伯以「四樓有四級」口號拉客。 01年開始警方高調嚴打老翻,一直到 05年好景先正式有業主立案法團,從此多項翻新工程展開,鹹碟老翻亦慢慢絕跡。


平信和一半租


恆發物業羅先生 

「做犯法嘢嘅唔會租,近年啲鋪都係賣精品、遊戲, 3年前呢度仲係好靜,月租 4、 5千就得,𠵱家最貴要萬二蚊,相比信和、先達都仲係平一半有多!好景勝在有主題、人流多、租金平,我估去到萬五蚊都唔難!不過一樓商場淨係可以做零售,賣魚蛋奶茶嗰啲就一定唔得嘞!」

GOOD DAY AT HO KING 02 好景有格靚女美甲?

咪以為好景淨係得間咖啡豆專賣店咁反高潮,行過幾步,向來都係麻甩佬勝地嘅好景商場,竟然有間美甲鋪!雖然睇落裝修簡陋,但老闆 Penny做美甲 10幾年,牆上擺晒證書,絕非渾水摸魚街邊檔。咁爆,即刻叫 model Emily走去試吓手勢, model話喺好景修甲感覺有啲怪,但整完後覺得水準好好,約$170做到貴鋪質素。𠵱家女仔等男友買 game,唔使驚四圍都係公仔佬、或者要企喺地下食塵,修住甲等男友都得啦!



Penny話歡迎 walk-in客,但開喺好景純粹方便九龍區熟客,所以暫時開店時間好 free style,見唔見到佢真係講緣分。 

環境唔大亦唔算靚,真係得一格仔位,叫做有梳化坐吓,但最重要係設備齊全,整得唔靚,裝修幾豪都冇用啦!

P&R Nail

地址: 1樓 53室

與佛有緣

呢間以往喺先達廣場頂樓賣泰國佛教飾物嘅鋪頭,其實都搬咗去好景一段時間。推薦人緣鈪,易櫬之餘,店長話經大師開光,有法力,戴咗可以提升人緣。



冇佛教信仰就唔使買佛像咁 heavy,揀隻人緣鈪戴吓先。($150) 

風生水喜泰國佛牌

地址: 1樓 30室

炒埋 Hot Toys

好景有玩具鋪唔算好出奇,但呢間玩具鋪收埋唔少好嘢,好似呢個《 Iron Man 2》特別版可動人偶就超激罕,我諗 Hot Toys自己都冇,咁就有番理由要去睇吓嘞!($4,680)


Toys Man

地址: 1樓 22室/ 9230 7350

實力提升

 


唔少信和鋪都因為租貴搬咗去好景,好似呢間賣動漫嘢嘅小店就係其中之一。 

老闆話呢本「蘿球社」作者出嘅畫集最搶手,所剩無幾,識貨就去搶啦! 

三一同盟

地址: 1樓 54室/ 2359 9938

GOOD DAY AT HO KING 03 即睇好景最好玩樓上鋪!

其實好景全高 29層,除咗最低 3層商場廣為人知,今時今日其他樓上嘅商戶都慢慢形成一股新勢力,七點左右經過你就會見到電梯口大排長龍。至於四樓仲有冇四級?個阿伯都失業咗咁耐,呢啲咁「娘」嘅嘢梗係冇啦!不過大部分鋪頭 8點就開始關門,上去前最好都係問定營業時間比較穩陣。

16F

開咗唔夠三個月嘅新概念任換時裝專門店,畀$98一個月,成間鋪嘅衫任借,每次借一件,下次還番就可以換另一件,非常有趣,仲已經有電台介紹過添!
轉 look/ 9668 2665

8F

買泰拳用品唔使去尖咀搵,呢間店响上海、北京都有分店,要乜有乜,價錢亦賣得比較合理!
Twins Boxing/ 2851 7999

3F

三樓 Aqua cafe別有洞天,雖然位置隔涉要搵路先上到去,但有個煞食露天環境,加埋食物水準都唔錯,幾好 hea!
Aqua Cafe/ 3693 4818

26F

呢個本地自家設計嘅服裝潮牌,位置差唔多去到頂樓,非常隔涉,但採訪當日都見到有人幫襯,老闆話其實都係靠 facebook做宣傳,款式方面冇乜「 MK味」,可以一睇!
Octo gambol/ 9648 3447

15F

好景中心樓上最多其實係樂器鋪,呢間租房賣嘢教樂器一站式,近期仲推廣緊 Ukulele,款式好多好靚,唔只引到女仔,小朋友應該都會幾鍾意。
Megatone/ 2374 2666

4F

好多同事都好奇𠵱家好景四樓有咩賣,答案就係,四樓竟然有間非常四正、貨色都相當唔錯嘅 BB用品店,由四仔變成 BB仔,夠晒反高潮!
Babie Smart/ 3995 1155

好景商業中心

旺角花園街 2-16號

周圍古老景點多

好景 30年來變完又變,但其實好景附近有唔少地標分分鐘廿年都冇變過,肯定一聽就知,例如街口嘅劉華牙醫,記者細細個仲係小學雞時已經笑過,冇廿年都有十年歷史,另外對面街潮式粉麵店德園麵家,門口張「大大碗」仲响度,其實係當年金融風暴,全旺角粉麵店都要賣 10蚊碗,都未計廣華街一帶有全香港最齊 war game鋪,總之講極都唔完!


奴 COMMENT

好景是我小學開始流連的地方,當初接觸任天堂遊戲、到成長時到那裏買水貨 PlayStation、買 game、還有買賣二手相機。好景是我接觸世界的隨意門。
雖然沒有買過四仔,但仍懷念樓下冇牙阿叔拎住咭片叫囂「四樓有四仔」的有趣回憶,翻新的好景會變成如何不知道,但請保留接通世界的接口!


撰文:熊俊彥
攝影:彭自維
Model: Emily Suen@GlobalSaga Media Entertainment Ltd.

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()