close

Webber

石磊明Lou記 style

拍片永遠木口木面、靠上 YouTube大玩 iPhone 5、 6、 7代 gag片而為人認識嘅 Lou記,之後仲上埋《蘋果日報》頭版,係香港最早期兼數一數二嘅 YouTuber,好多作品都俾人狂 like同瘋傳過!之不過, YouTube係唔會有受歡迎方程式,甚至連佢自己都話 viewer嘅喜好冇得計算,想一直保持網絡知名度,就要搵 partner壯大自己嘅力量。所以佢就加入「香港互聯網創作及藝人協會」,但最重要仲係發掘出自己嘅 style!

Webber's profile

原名:石磊明( Louis)
職業:財經雜誌行政人員
拍片資歷: 3年
作品總數: 57個
總 hit rate: 650萬次
Subscribers: 34,000人

拍片時估唔估到邊條片會 hit?


《 Lou記 Style》上載 7個幾月, hit rate超過 94萬,絕非個個 YouTuber都有咁好成績。 

完全估唔到!我有好多片拍嗰陣諗住會爆,自己覺得好好笑,但出到嚟唔得囉!相反,有時求其拍條,又可能好多人睇。老實講,我個人啲片不嬲唔會喺製作上好花巧,但多謝我啲 fans,佢哋已經接受我啲片一定係低成本製作,一定唔會有剪接、配樂之類。我都試過喺製作上玩花臣,點知出嚟反而多負面 comments,真係估唔到,或者製作簡單就係大家鍾意嘅 Lou記 style。

YouTube整體點擊率係咪跌緊?


雖然 YouTube整體點擊率下降,但 Lou記絕大部分片上載初期都打得入觀看次數榜, like嘅數目仲持續高企,唔容易㗎! 

其實我哋研究過,現時 YouTube整體 hit rate確係下降得幾嚴重,唔似幾年前求其擺段片上去都好多人睇。咁係因為香港已出現咗好多 YouTuber,有啲 viewer已睇到厭厭哋,開始揀片睇,我相信一定要有突破先多人睇,可能條橋要爆,或者製作要好認真!

PSY個新 MV郁啲就有接近 3億 hit rate,有陰謀論話係篤數,你信唔信?


〈 Gentleman〉發表唔夠 1個月, hit rate就接近 3億,但今次 dislike人數多咗,有成 38萬。 


〈 Gangnam Style〉全世界咁多人睇,跟住隻〈 Gentleman〉有番咁上下 feedback係好正常,就算好多人 dislike,啲人都會 click入去睇吓係咪真係咁差,所以我唔信篤數。不過我知大陸真係有畀錢買 hit rate嘅情況,所以如果大陸有 YouTube睇都幾麻煩,而我亦相信韓國真係會有 YouTuber篤數。

點解會加入
「香港互聯網創作及藝人協會」?


Lou記有成幾百萬 hit rate嘅片,就只係喺佢上環幾十呎 office入面,用 lunch時間拍出嚟。仲要就咁放部 iPhone上枱就拍,製作極之簡單,但 viewers就係 like佢咁樣搞 gag。 

兩年前 YouTuber風氣仲未好熱,我同 Ming仔、 Eminleo、 Hay Wong、窮飛龍 5個 YouTuber,因為呢個會嘅會長招募我哋,所以就成為最先一批會員。我哋想有個組織做 backup互相幫忙,譬如有啲人好叻拍攝、有啲人剪片叻,我哋就可以分享強項,令啲片更專業。好似我個人最高 hit rate嘅《 Lou記 Style》,𠵱家有 90幾萬 views,最大功勞係窮飛龍嘅詞講到當時好 hit嘅 topic。呢兩年陸續有其他 YouTuber加入個會,𠵱家有 10幾個核心成員。

Webber

每星期專訪一位網絡紅人,每星期展示一種網絡力量。


撰文:陳兆奇
攝影:彭自維

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()