出名寸嘴的秋生連一代宗師都唔放過,週日表示將飾演的老年葉問瘦到似道友。

尊師重道 葉問熱潮hit足幾年都仲,多得宇宙最強甄子丹打開個頭,仲有王家衞套《一代宗師》拍極都唔完keep住火候,淨係今年,就有三個版本嘅葉問排隊上畫。葉問養活唔少電影人,偏偏8月開波扮老年葉問,就快51歲嘅黃秋生把口唔收:「葉問年老時瘦到似道友,都唔明點解搵我拍!」連祖師爺都敢鬧,呢行除咗秋生睇怕冇第二個!

 
身為葉問徒孫、兼且係電影出品人兼陳嘉桓經理人,冼國林繼《葉問前傳》後,今年又再籌備拍《葉問》終極篇,以葉問老年故事力拼集朝偉嘅電眼葉問同甄子丹嘅3D葉問。冼國林千挑萬選影帝黃秋生飾演中老年葉問,誰不知要三個月減20磅嘅秋生,卻怨言減咗都唔慌似。

 
身為葉準徒弟,葉問徒孫兼電影出品人冼國林就話,自己同師傅葉準都唔會嬲秋生。

「道友」餐單
*戒油 *戒糖 *戒澱粉質 *每日打木樁打沙包

後悔接戲
週日(13日),為套戲減磅中嘅秋生,在尖沙咀出席讀書會,一見記者問起減肥進度,即時一輪嘴呻不停:「要喺8月前減20磅,你都知啦,減肥嘅嘢減到某個位就好難再瘦,我都唔知我減唔減到!其實我接完呢套戲都好後悔,我同佢(葉問)根本就唔似,佢老年嗰陣時瘦到似道友,我瘦極個骨架都仲喺度,我都唔明Herman(導演邱禮濤)點解會搵我!」

老闆指定
咁難為又接?「咁呢個角色由40歲拍到老年,其實都好吸引兼好有挑戰性,我拍戲咩功夫都接過,係詠春未試過吖嘛!」秋生把口唔收,好彩出品人冼國林夠大方:「咁都唔算係冇禮貌嘅!以我所知,秋生份人好尊師重道,係講嘢直啲,『道友』呢個都係形容嚟啫,唔咁樣講大家可能真係唔明師公有幾瘦。事實上葉問老年又真係瘦到道友一樣嘅。我諗就算係師傅(葉問兒子葉準)聽到都唔會嬲嘅!請秋生拍葉問一直係我嘅意思,我見過佢光頭,頭形真係同師公好似,同埋秋生做戲勁,低B、弱智、變態、白癡都做到吖嘛!」低B弱智變態白癡都做到,其實秋生做鬧人唔使本、臭口角色先最啱囉!

3套新《葉問》
《葉問》終極篇係講葉問移居香港後中年至老年經歷,除咗三位主角外,冼國林話徒弟杜宇航及陳嘉桓一定有份,不過角色就要保密先。

3D版
黃百鳴08年搶咗王家衞頭啖湯,《葉問》勁收2千5百萬,拍完《葉問2》今年《3D葉問》分分鐘又快過《一代宗師》。

終極篇

慢版
拍咗六年都未拍完,話年尾上畫,近日傳出仲未拍完,王家衞嘅《一代宗師》真正慢工出細貨。

鬥瘦場
女星減肥為咗靚,男星就大多數為套戲。秋生為扮道友葉問三個月減20磅驚未能達標,其實圈中大把男星大把經驗可以分享。

張家輝 半年瘦40磅
去年張家輝為咗《大追捕》嘅監躉角色減肥,足足七個月唔食飯、狂做運動,本來將近140磅嘅佢最終減到唔夠100磅,睇相又唔似啫。

古天樂 三日減20磅
當年為做《門徒》道友減磅未算勁,10年古仔再為《竊聽風雲》煞科戲減肥,自稱三日完全不進食狂跑步,成功減掉近20磅喎。

彭于晏 一個月減15磅
做慣陽光少男嘅彭于晏去年為拍《翻滾吧,阿信》的體操運動員角色,由接到劇本至開鏡,短短一個月減掉15磅。

火爆影帝
入行近三十年,黃秋生爛片拍唔少,爛口寸嘴性格更加出晒名,95年至02年間更加出過三張個人專輯,不過首首歌都因為粗口爛舌,電台同卡拉OK都冇得聽。 議政今年初特首選舉撐梁振英有義氣、沉穩踏實、思路清晰有口才,不過論到另一候選人唐英年時就話:「你鍾意一隻狼做領導人,定一隻雞、一隻鴨或者一隻豬做先?」 藐 10年書展謝絕模寫真入場,秋生叫模向性工作者團體紫藤申訴:「搵紫藤啦!知唔知紫藤係咩呀?」勁寸模係性工作者。 鬧TVB 09年盛裝出席《Laughing Gor之變節》首映,開場唔夠十分鐘即撇:「主角冇位坐,唔識搞就唔好搞啦,入場都戇居居!」 靠嚇 02年駕車外出與的士司機起爭執,的士司機報稱被秋生恫嚇:「信唔信我搵人一捶打死你!」事後秋生否認名下有涉案車輛。 ####

 


老年葉問堅瘦葉問老年時確實相當清瘦,不過形容詞都唔使一定用道友嘅。


左起:葉問葉準


左起:葉準冼國林《蘋果日報》圖片


秋生上週六開始減肥大計,第二日已經呻:「我份人好鍾意食嘢,為咗做葉問每日食埋啲冇味嘅嘢,真係好痛苦、好後悔接咗呢個角色。」


高峰期180磅秋生早年爛片拍得多,外形亦不修邊幅,高峰期體重達180磅。《蘋果日報》圖片


揀秋生做老年葉問,冼國林話:「係我諗到,師公老年時真係瘦到似道友。」


黃百鳴


袁詠儀飾新歡上海婆


黃秋生飾葉問


曾志偉飾武林高手


陳嘉桓身份秘密


王家衞

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()