close


無論心情點差,鄭容和都交足功課,喺台上勁 high,仲用廣東話問粉絲:「你哋有冇掛住我哋呀?」之後佢仲用 beatbox大叫:「我愛香港」同「不會忘記這一晚」。 

FBI

CNBLUE鄭容和飲大咗

韓國人氣樂隊 CNBLUE上星期五,一連兩晚喺亞博館開騷。全場爆滿唔在講, 4位成員全程用廣東話、英文同粉絲互動,靚仔主音鄭容和仲即興作英文歌冧港迷,大叫:「我愛香港」,港粉唔冧就假。

 

鄭容和台上 high爆,但台下就冇厘心機。 FBI唔係冇根據㗎,話說佢哋上星期四一到埗開記者會嗰陣, FBI已經發覺容和冇乜表情,有啲心不在焉咁。上星期五開騷前佢哋拉隊去咗機場新羅寶食韓國菜,鄭容和竟然冇出現,到上星期六晚開完尾場騷喺尖沙咀慶功,容和又唔知受咗乜刺激竟然狂劈酒,仲飲到唔願走。直至星期日離開香港,面對班粉絲熱情送機,容和都係目無表情,邊個激親容和 BB咁大膽呀?


鄭容和以〈 Where You Are〉搞 high歌迷,之後仲同李正信 jam,粉絲唔 high爆就假。 

兩場騷都爆滿,歌迷都企起身揮動藍色熒光棒。 CNBLUE以一曲〈 Where You Are〉帶領歌迷進入瘋狂派對,之後近乎冇停過,又唱又彈兩個幾小時,容和更將臭汗毛巾拋落台。 

冇笑過上週四到香港後隨即開記招,鄭容和明顯心情差,全程冇笑過。 

發水 BB喺慶功劈酒劈到唔願走,星期日離開香港嗰陣,平日面尖尖嘅容和 BB似乎因為之前一晚飲大咗搞到面腫腫。網上圖片 

撰文、攝影: FBI

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()