close


3:15am冇面見人
警覺性甚高的杜宇航,凌晨3點幾仍全程以手當口罩遮面,不過單睇眉目就認得佢啦!當同行友人離開後,才與身邊的女伴拖手夜遊。原來外表斯文內斂的杜宇航,原來鍾意呢類北方佳麗!而後面店鋪的大閘,仲有姜文的手表廣告,姜文都嵋實你,點揞都冇用啦

尖東扒房 以習武打出名堂的杜宇航,未出道前為香港武術隊運動員,更曾為08年北京奧運以運動員身份代表香港傳聖火,之後又挾葉準徒孫殺入娛樂圈拍《葉問前傳》,形象夠正面。
不過外表正氣的杜宇航,原來亦難敵溫柔鄉。上月尾(26日)本刊深宵目擊杜宇航與一名國產艷女喺尖沙咀街頭火辣纏綿,而據知原來杜宇航私底下亦愛蒲愛溝女,其師傅冼國林都話:「管唔到佢咁多!」

 
自細開始習武的杜宇航,因功夫了得而被睇中加入娛樂圈,由當年香港第一位最年輕(18歲)武術冠軍變成新一代功夫演員,一直以來形象健康鮮有緋聞。不過本刊於上月尾(26日)見杜宇航和男友人與兩名打扮性感、國產味濃的艷女,在尖沙咀街頭調情,其間杜更顯得十分鬼祟,全程用手掩住半邊臉怕俾人認出。

有錢女友甩拖
據熟悉杜宇航的友人透露,其實杜甚愛夜生活。「唔好睇佢平時斯斯文文,其實佢都幾爛蒲,早排佢同咗個有錢女人一齊,佢收得好密,收斂咗少啲出去玩,不過聽聞早排甩咗拖,所以最近再出動番。佢平時玩得好小心,驚被人知道傳番落師傅度。話晒佢習武之人,其實唔可以成日蒲,咁樣玩法傷身嘛!」上週五(11日)本刊致電杜宇航師傅冼國林,問他對於徒弟拖艷女一事,冼師傅說:「管唔到佢咁多喇,好似做老豆都理唔到個仔咁多嘢啦!(佢女友嚟㗎?係咪拍拖呀?)我好耐冇見過佢拍拖,正常交往都係好嘅,我從來唔會反對佢拍拖!」冼師傅夠開明,真係女友嘅,咪帶畀師傅見吓囉!

轉型做打星
31歲的杜宇航,6歲開始習武,精通拳法、劍術、刀棍、詠春等,曾於多個比賽中奪冠,亦為香港最年輕武術冠軍及本港首位奪得東亞運金牌的運動員,07年加入娛樂圈,由運動員轉型為武術演員。 ####

 


2:40am力抱女伴杜宇航玩得低調,反而佢位同伴就high好多,將另一國產女成個抽起。


2:50am熱情胸壓喺杜宇航同友人傾偈期間,低胸熱褲打扮的國產艷女,不時用胸頂杜宇航的手踭,態度親暱,而杜宇航亦睇落好受落,「一代宗師」終歸都係男人。


3:30am後巷嘔吐杜宇航自己就話有武術底啫,話晒女伴始終只係一介女流,不勝酒力都好正常,女伴行咗冇耐就喺後巷嘔,而杜宇航只企埋一邊袖手旁觀,唔多gentleman喎!


劈場酒吧當晚杜宇航同友人及兩女伴就喺尖沙咀赫德道呢間M1酒吧,算係區內大型「劈場」酒吧,亦有不少band騷或打碟活動舉行。


傳過聖火 08年北京奧運,杜宇航亦有份以運動員身份,做香港站其中一位火炬手傳聖火。


孖住搵銀與師妹陳嘉桓同為葉準徒孫,亦是冼國林旗下藝人,二人經常孖住出活動。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()