轉戰舞台劇 楊思琦泳衣上陣

楊思琦去年二月在美國秘密誕下女兒楊卓穎後,由港姐冠軍淪為單親媽咪,鑑於女兒最近入讀playgroup,連計供樓開支,經濟壓力可想而知。

為了孭起頭家,思琦除了密密到國內登台賺人仔外,最近更轉戰舞台劇,要着泳衣晒身材之餘,又要兼顧唱歌跳舞;加上同時主持美食節目,幾乎忙到冇得瞓,連榮升媽咪後首個母親節亦要開工,無奈地「要錢唔要囡」!

縱然由思琦妹變思琦媽,但擘一字馬時得心應手,話落就落,柔軟度十足。

角色百變

剛赴澳門拍完《May姐有請》的楊思琦,趁空檔先到中山出席樓盤活動賺人仔,上周三(1日)返港後,即馬不停蹄為後日公演的音樂劇《山水又相逢》綵排。雖然已為人母,但思琦的體力及童顏依舊,邊唱邊跳兩小時仍面不紅、氣不喘,又忍痛拿衣夾夾鼻,更即席表演一字馬晒柔軟度,果然犀利。

劇情講述思琦與黃宇詩為爭上位及男人,由好姊妹變仇人,思琦說:「我哋要由十六歲演到六十歲,後生同阿婆嘅造型互相穿插,喺台上冇得休息o架!」為了開闢財路賺奶粉錢,思琦不介意性感上陣,反串扮《卡門》造型兼化大戲裝已屬小兒科,更自爆要以泳裝上陣:「粵語片年代啲泳衣好保守,只係平腳褲啫。」不過,其體態如此輕盈,就算着三點式亦絕不失禮!

為保靚聲,思琦每次綵排均自備暖水及喉糖。

暖水護聲

除了性感外,思琦亦為連場歌舞:「要扮男仔啲老牛聲好辛苦,練咗幾星期已經喉嚨痛,所以每日綵排都帶備暖水同喉糖,仲戴埋護膝免撞瘀。」但最令她心痛的卻是冇時間湊囡:「呢個月晚晚排到深夜,第二朝又要錄影,返到屋企個囡一係瞓咗,一係未醒,真係掛死我,好彩電話有囡囡啲相,望梅止渴。」

至於榮升媽咪後的首個母親節,思琦則要在台板上度過,她賣口乖說:「做舞台劇過節仲難忘啦,雖然阿囡未夠六歲唔入得嚟捧場,媽咪又要幫手湊住,咪夜晚再慶祝囉!」縱然為錢大小通吃,但思琦始終要獨力供樓兼養B,亦捨得使錢買英文教材、報play group催谷卓穎,難怪她多次明言恨拍劇:「演舞台劇學識執生,可以幫助演戲,希望TVB嘅監製記得我,幫囡囡搵多啲奶粉錢。」可見單親媽咪的經濟壓力絕不少!

劇情講述思琦與宇詩極怕臭豆腐味,只好忍痛拿衣夾夾鼻,認真敬業。

除了在舞台劇會性感演出外,思琦更會嘗試反串扮男人,演出《卡門》。

 

 
arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()