Geek友講場

齊換耳機 夏日樂 style

踏入 5月,雖然係考試季節,但亦意味暑假又就快到,話晒有個悠長假期同班 friend出街、開 P、去 camp,隨時隨地都要有靚歌伴隨,點可以冇個新形象襯番先?無論你係型人、品質向、慳家王定係運動達人,各大耳筒、耳機品牌已經狂推新款,畀你襯番自家 style。仲未諗好邊款?即睇介紹!

潮味至上 SOL REPUBLIC× tokidoki

提起 tokidoki,一定諗起佢哋勁 colourful嘅設計,同粗線條公仔,街頭味十足。睇落似足日本 figure,之但係佢原來係出自意大利設計師手筆,夠晒奇特!今次仲踩過界,同耳筒品牌 SOL REPUBLIC搞 crossover,出嘅耳筒又係夠晒奇特,成個耳罩可以拆出嚟,而耳帶就十足頭箍。單睇樣呢款 SOL REPUBLIC× tokidoki已經潮味十足,再試埋聲亦滿足樂迷要求,低音同清晰度都表現唔錯,讚!


怕粉色耳罩 carry唔到,同系列仲有呢隻較沉色設計。 

線控都有細心打造,銀色設計加埋中間個 logo,值回票價。 

耳帶位出面有設計,原來入面都畫有圖案,由外靚到內。 

耳插位呈 L形,夾 iPhone更方便。 

Spec.

單元:未有提供
頻率響應:未有提供
阻抗:未有提供
靈敏度:未有提供
售價:$1,499
查詢:思維( 2955 1000)

用家有 say

Sales Leo:又靚又好聲
「我用開 Monster大耳筒,覺得耳筒都係要有一定造型。呢隻聯乘版幾靚,戴出街應該幾搶眼。而且佢都幾好聲,我會話接近完美。不過我隻耳比較大,佢個耳罩位好細,包唔到成隻耳,舒適度真係一般。」

同 style推介

方形耳罩 JVC HA-SR85S
SOL REPUBLIC玩到耳罩可以拆出, JVC新出耳罩就大玩半透明方形設計,夠晒 special,潮人必 buy!除咗外形正,仲內置 40mm單元,重低音表現同分析力都唔錯,聽五月天嘅 rock歌,夠晒正!

Spec.
單元: 40mm
頻率響應: 8-26,000Hz
阻抗: 36Ω
靈敏度: 106dB
售價:$1,180
查詢: JVC( 2732 8220)

 

搶眼黑橙 Philips Fidelio M1
自問又想威、又要戴頭盔,呢隻玩撞色設計嘅 Philips Fidelio M1,就 fit晒!頭帶同耳罩設計簡約,只係以橙色車線突出效果,低調地型。而且 M1係 Philips旗艦級產品,音質夠晒清晰,用嚟聽阿 Kay首〈最好的時刻〉最正,唯一係隔音未臻完美。

Spec.
單元: 40mm
頻率響應: 15-24,000Hz
阻抗: 16Ω
靈敏度: 106dB
售價:$2,399
查詢:永利達( 2407 1118)

細味獨樂 JVC HA-DX2000

香港夏天閒閒哋都過 30度,有時唔出街喺屋企靜靜哋聽歌都係一種幸福,要貫徹品味生活,自然對耳筒有要求。 JVC鑑聽級耳機 HA-DX2000,肯定唔會令樂迷失望。耳罩以松木打造,來減低音質失真問題,加上用喇叭音箱結構設計嘅內置 50mm單元耳筒,直接令音質細緻度達鑑聽級。除了音質,佢亦夠晒矜貴,作為信興 60周年紀念限量版,全球只發行 60對,每個耳筒更有獨立編號,買少見少。



巨型圓形耳罩以松木打造,避免音色失真。 

線插係 6.3mm設計,仲係用 24K金線插頭,確保傳真度。

兩邊耳帶都有細心位,一邊刻有獨立編號;而另一邊就寫上「 Made in Japan」,品質有保證。 

耳罩同頭帶都係用真皮打造,舒服得嚟又有貴氣。 

用家有 say

Model Tio:最舒服
Tio試戴晒咁多款耳筒拍攝,惟獨對呢隻 JVC讚口不絕。佢話:「雖然隻耳筒真係好大嚿,不過戴上耳真係好舒服,最誇張係一笠上耳,完全聽唔到記者同攝影師講咩,隔音功力一流!賣得咁貴,絕對有原因。」

同 style推介

透明音質 Shure SE846
玩鑑聽級耳筒,屋企要有位擺鑑聽器材,想出街一樣聽到靚聲?玩靚聲耳機,一樣不失味道。上星期剛於日本發布嘅旗艦級耳機 Shure SE846,除咗有得換線,透明耳機更內置 4單元,音質呈現有保證,樂迷肯定好期待早日喺香港上市。

Spec.
單元:高音× 1、中音× 1、低音× 2
頻率響應: 15-20,000Hz
阻抗: 9Ω
靈敏度: 114dB
售價:$1,399美元(約 HK$10,856)
查詢: Shure( 2893 0411)

 

自拆元件 Marshall Monitor
製作擴音機起家嘅 Marshall,近年殺入耳筒界,以靚聲作主打。新出 Monitor獨有 F.T.F.系統,能夠畀 user揀自己想要嘅音質。只要打開耳罩,就見到 F.T.F.植入片,如果想 bass再出啲,就可以自己拆走植入片。想要平衡感就擺番入去,夠晒專業。

Spec.
單元: 40mm
頻率響應: 10-20,000Hz
阻抗: 42Ω
靈敏度: 99dB
售價:$1,999
查詢: Street Value( 2577 2599)

運動霸氣 SOUL RUN FREE

後生仔連做運動都要有型過人先有態度,梗係要襯多款運動型耳機啦!呢對 SOUL RUN FREE其實係同有「閃電」之稱嘅世界短跑冠軍保特( Usain Bolt)聯名,因此無論耳機 case抑或耳機本身,都印有保特招牌拉弓動作剪影,絕對係身份象徵。由於耳機真係設計畀運動時用,所以用上易戴嘅耳掛設計,同時可以調校角度,而外殼就用抗菌物料生產,有汗水都唔怕耳機易壞,加埋 28克超輕重量,戴住佢兩、三個鐘都唔會攰。音色方面意外地唔錯,偏向平衡,人聲特別出,聽乜歌都啱。



呢對耳機顏色用上黑撞金,效果非常浮誇,有冇霸氣都係靠隻色。 

保特呢個招牌動作變成耳機設計之一,個剪影效果都幾過癮㗎!

保特 

備有線控,做緊運動時有電話入,唔使咁麻煩拎部手機出嚟聽,平時迫車講電話都用得。 

個耳掛有彈性設計,同時可以調校角度,好易就戴到。

Spec.

單元:未有提供
頻率響應:未有提供
阻抗:未有提供
靈敏度:未有提供
售價:$699
查詢: Towervision( 2553 1151)

用家有 say

中學生李陶源:最主要睇樣
「我都有買過運動型耳機,打波嗰陣都可以聽歌,揀邊款最主要都係睇樣,同埋會唔會好易跌,勾得住隻耳就最好,其次要靚聲。呢隻耳機都幾好,幾有型,摸落都幾實淨,應該唔易跌爛。不過個耳掛好大隻,我耳仔太細,好似戴得唔係幾舒服。」

同 style推介

S4專用 SOUL SL99S
GALAXY S4一推出就成為手機界熱話,但部機咁新,未必所有耳機都對應。好在 SOUL已急不及待推出完全支援 S4嘅 SL99S耳機。 SL99S用上純白加電鍍藍色 outlook,音質方面以低音令人印象深刻,表現非常實淨。另外,用上大熱嘅扁身防纏繞耳線,加上完全對應 Samsung手機嘅線控,剛轉 S4嘅朋友可以諗諗。

Spec.
單元:未有提供
頻率響應:未有提供
阻抗:未有提供
靈敏度:未有提供
售價:$1,099
查詢: Towervision( 2553 1151)

 

拆得洗得 Philips ActionFit SHQ5200
採用頭戴式設計嘅 Philips ActionFit SHQ5200,保持 99克輕身之餘,外形同樣靚仔。為咗方便你做運動,佢有雙矽膠頭帶等你戴得更穩固,而分段式耳線就確保用 arm band後,耳線都唔會過長。最勁係耳墊唔只防水,仲可以拆出嚟洗,唔怕個墊用耐咗成陣汗臭味!

Spec.
單元: 40mm
頻率響應: 18Hz-21KHz
阻抗: 32Ω
靈敏度: 101dB
售價:$699
查詢:永利達( 2407 1118)

平民慳家 Philips SHL3105WT

𠵱家乜都貴,出去唱 K都閒閒哋幾百蚊落樓,想平平哋買個耳筒出街,一樣有選擇。 Philips新出嘅 SHL3105WT設計簡單,方便襯衫出街。雖然只係幾百蚊貨仔,但內置都有 40mm單元,音質表現更恰如其分,而且耳罩位相當大,隔音表現完全唔失禮,喺旺角女人街行都聽得清楚。再細睇耳筒配置,其實扮足 DJ耳機,耳罩位可作 165度反轉,仲有埋線控位,玩法都算多變化。



怕白色款易污漕的話,其實仲有黑色款可以選。或者買晒兩款,日頭、夜晚分開用都唔使$800! 

咪話平嘢冇設計,其實耳線位特別用上唔同顏色,睇落有層次。

線控位只係可以聽電話同收音,用法比較簡單,但型味十足。 

耳罩位可作 165度反來反去,點戴都得,扮足 DJ耳筒。 

同系列另有 SHL3100,冇線控所以再平啲,只賣$299。

Spec.

單元: 40mm
頻率響應: 18-20,000Hz
阻抗: 32Ω
靈敏度: 107dB
售價:$359
查詢:永利達( 2407 1118)

用家有 say

潮鋪店長 Irene:好有驚喜
「我平時出街聽歌,用開 Monster大耳筒,試聽完呢隻 Philips,真係好有驚喜!佢音色表現唔錯,感覺拍得住我隻 Monster。真係你唔講,我都唔信佢只係賣$300幾蚊,抵!」

同 style推介

平玩名牌 Sennheiser CX 275s
一聽見你用名牌 Sennheiser,個個都知你係知音人。之但係個 Sennheiser耳機其實值幾千定幾百,就唔係太多人識分。如果想平平哋感受名牌耳機有咩唔同,呢隻新出 CX 275s就係不錯之選。佢強調低音表現,而且亦設有線控方便 user拎出街聽歌,初心者之選。

Spec.
單元:未有提供
頻率響應: 17-23,000Hz
阻抗: 16Ω
靈敏度: 121dB
售價:$549
查詢: Sennheiser( 3412 8400)

 

入門 DJ JVC HA-SR44X
平價 DJ耳筒除咗 Philips, JVC新出嘅 HA-SR44X都好抵玩。既有自家開發嘅 XPLOSIVES低音導管技術,加強低音表現之餘,兩邊耳罩更可以反起,又設有線控操作,夠晒齊料。不過設計就比 Philips硬朗得多,價錢只係差幾十蚊,真係好難揀!

Spec.
單元: 40mm
頻率響應: 8-23,000Hz
阻抗: 32Ω
靈敏度: 106dB
售價:$448
查詢: JVC( 2732 8220)

貴一點也不是問題


《 FACE》 Gadget版監修人 903 DJ Donald 

我當然希望買到 JVC旗艦級限量版耳筒啦,一來未用過雙圓環木腔設計 headphone,唔知戴上後感覺如何?另外,又真心想買入耳式 Soul耳機,因為自己喜愛跑步,而且 Soul個輕巧組合式耳掛,跑步時夠穩固,防菌都係賣點。飛利浦都係信心保證,這個價錢 good!我買 headphone音質行先,因為是享受嘛!價錢貴一點也不是問題,因為好 headphone可以用很長時間。揀選 headphone時我會帶自己聽開嘅音樂去試機,因為自己知那一種音色才順耳。


撰文:鄺浿鏇、熊俊彥
攝影:黃家活
模特兒: Tio@Jamcast
場地提供:滑板城 SkateCity( 6688 7195)

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()