46歲朱麗倩(小圖),傳出上週三誕下囡囡後,同華仔2人一直冇露面交代添龍B情況,但據講B女有個鷹勾鼻,似足劉華。《壹週刊》圖片

50歲劉華終於做老豆,上週三(9日)晚華嫂朱麗倩為劉德華誕下約7磅重嘅囡囡,FBI都戥佢哋開心。


雖然劉華做咗老豆後都冇露面,但網友唔知係咪想賀吓劉華,再重po一段華仔上年5月喺四川成都開騷片段,片段中只見有歌迷衝破保安防線向華仔送花後,卻疑似被保安毆打;而在台上嘅華仔即睇唔過眼,就算唱緊歌都跳落台同班保安打過,勇救fans殺出重圍,令在場fans大嗌:「華仔我愛你!」華仔心地善良、又有正義感,唔怪得上天都畀個靚B女佢,好心有好報。


上年5月喺成都開騷時,華仔不滿現場公安毆打fans,忍唔住跳落台營救fans,更同保安發生推撞。華仔心地好又正義,抵佢有咁多忠心fans。 ####


網上圖片


網上圖片

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()