close


鹹魚翻生嘅王馨平,跟實《春嬌》四圍宣傳,遲吓仲同寶麗金群星開紅館騷。上星期導演彭浩翔反串翻拍〈別問我是誰〉MV首播,Linda睇完即大叫,仲笑到標眼水。

鄭嘉穎同王馨平(Linda)呢對舊情人,因《春嬌與志明》hit爆,情史又再被翻叮。上星期王馨平出席《春嬌與志明》活動,FBI問佢鄭嘉穎有冇兌現承諾請佢食飯,Linda仲幫住嘉穎:「等佢忙完就會請。」


其實佢哋94年撻着,都過咗18年,43歲王馨平由純情玉女已變熟婦,真係歲月不留人;反而鄭嘉穎仲keep到,曬黑兼大隻咗,又多咗份男人味,最近套《拳王》仲大騷肌肉,真係唔似42歲喎?唔怪得連劉心悠都向佢嗒糖。所以FBI成日話女人真係唔襟擺,好彩Linda醒目,一早搵人嫁咗,否則真係變「盛女」。


1994年兩個都係卜卜脆,但18年後,鄭嘉穎真係唔大分別,王馨平就明顯有少少鬆弛,不過都算keep得好㗎喇。 ####


余文樂扮完Linda,到彭浩翔扮。Linda佢手瓜粗過自己大髀,加上勁假假髮,探班嗰陣忍唔住大笑。


2012


1994

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()