上週六( 20日)黃婉曼在新居附近學打網球,只見外籍教練單對單教授,女神似乎十分初哥,連拿球拍的姿勢都未學識。她自言:「身體差成日腸胃炎,想學多幾樣運動啫,唔係學做闊太!」 

真面目

等住嫁  12月嫁會計師男友 黃婉曼搬畢架山試婚

早前低胸暴乳出席金像獎的黃婉曼, 32F巨咪次次有驚喜,不過黄婉曼其實早被有米會計師男友私有化,更準備年尾拉埋。
而本刊日前發現她已搬離嘉亨灣舊住所,遷入非常接近有米男友屋企的畢架山花園,一面𥄫實男友一面等嫁,得閒更學打網球預演闊太生活,雖然黄婉曼話結婚後會「公一份婆一份」,聽住先啦!

 

以巨咪闖出名堂的「天氣女神」黃婉曼,與「四眼版」林峯的會計師男友 F君拍拖近兩年,本月初出席 nowTV活動時被梁思浩踢爆做緊待嫁新娘,將於 12月結婚,當時她未有否認,反而叫大家做定人情。
上週六( 20日) 29歲的黃婉曼出席完活動,與經理人和朋友在尖沙咀行街濕平,約下午 3時便趕乘的士離開,原本居住嘉亨灣的她卻直駛九龍塘畢架山花園落車,步入大廈後,約 5點則換上藍色運動裝及紫色短褲,步行到附近網球場,跟外籍教練學打網球,闊太生活逐漸浮面。
而她的會計師男友 F君,亦住在只有 5分鐘車程的同區又一村,據知女神幾個月前以 2萬 3千元月租搬入畢架山花園一千呎單位,目的是方便日日見男友,做好婚前心理準備。


𥄫實男友黃婉曼兩年前與「四眼版」林峯、會計師 F君拍拖,感情穩定,多次被影到出雙入對食飯睇戲。 

逢電影頒獎禮, 32F黃婉曼都以隆重為由搏盡,今年金像獎佢又超低胸出招撼贏唔少女星,她卻表示:「唔好將注意力放喺我身材度啦!」 

《蘋果日報》圖片

老外教網球

週一( 22日)黃婉曼於電話回應時,說到等嫁顯得十分尷尬:「佢都未求婚,等男方話事啦,呢啲嘢唔係女方講。搬到咁近係因為佢返日頭工,我夜晚做《撚價》同《操控音樂》,朝早又要返新城開咪,搬近啲見面方便啲。我喺九龍塘長大,對又一村特別有感情㗎!」
佢仲話屋企人不斷催婚,「屋企人永遠都催我結婚,催都冇用啦,要儲錢又想買樓。(你男友喺又一村有樓啦!)佢同屋企人住㗎,同埋我唔想第時靠老公,佢有佢、我還我嘛,想自己儲吓錢先,結咗婚都唔可以旨意老公養自己㗎,公一份婆一份會輕鬆啲!」咁快諗定婚後生活,咪神隨時嫁得!


包咪露腿黃婉曼返回寓所約一小時後換了一身運動裝落樓,邊行邊打短訊,唔知係咪向男友報告呢? 

揀矯形內衣上週六( 20日)黃婉曼出席完活動後,在尖沙咀專賣矯形內衣的 Boby Bra買胸圍,天生身材勁仲要矯形內衣幫手,難怪黄婉曼可以長期維持噴血狀態啦! 

曾被拍到乘的士返回嘉亨灣屋企的黃婉曼,因租約期滿已搬往畢架山花園,月租 2萬 3千元。她說:「同男友住近啲可以見多啲,但冇同居,我唔富貴,想住得舒服啲啫!」 

搬近男友之後乘的士回畢架山花園新居,她表示:「之前樓價跌,呢度平租, 1千呎都係租 2萬 3之嘛。」 

甜蜜等嫁

今時今日,藝人結婚已唔係秘密,唔少藝人公開會在今年拉埋天窗,除咗黃婉曼準備 12月結婚外,今年暫時有三位女星準備嫁人,大家齊齊上岸!

鄭希怡 11月嫁化妝師

鄭希怡( Yumiko) 11月將與化妝師男友梁學儲共偕連理,她專誠請假兩個月去籌備婚禮,早前本刊拍到她試一套十多萬元的婚紗,她卻在微博指搞婚事把自己弄得神經錯亂,要將「大事」交給身邊人處理,保持愉快心情等嫁。


盧巧音後補辦婚禮


《忽然 1周》圖片 

盧巧音與 Kolor主音蘇浩才在本月初入紙註冊結婚,盧巧音稱最近先有時間籌備婚禮,日期未定,而到時婚禮會以簡單為主,至於幾時生 BB則交由上天決定。

李蕙敏嫁英國銀行家

42歲李蕙敏將做秋天新娘,跟拍拖 3年的 38歲英籍男友 Nicallef結婚,婚禮會在外地舉行。 N先生在投資銀行任職投資部主管,被派駐來港工作而認識女方,李蕙敏大讚他浪漫及幽默。


採訪、撰文、攝影:娛樂組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()