close


沙嗲牛肉漢堡$35沙嗲汁、牛肉夾住漢堡包吃並不突兀,有埋半熟蛋,感覺更 juicy,如果公仔面味道濃一點更好。 

潮𡃁便當

大包圍

成日講創意,走轉食店望吓其實就知創意幾時都在, 1895年首次在快餐店 Louis' Lunch出現嘅漢堡包,至今玩法層出不窮,先是夾泡菜玩韓 feel,再來夾叉燒、蛋牛麵走港式路線,最後連包身都轉移用上日本珍珠米 replace,呢幾間新店的創意程度,真係連 Louis' Lunch創辦人 Louis Lassen都估唔到!

讓蛋汁飛 創意港式牛麵堡

上環美食多,科記、孖沙等舊式茶記更是日日塞滿人,受茶記常餐沙嗲牛麵、雪菜肉絲麵影響, Green Lounge的年輕老闆 Joe,在店鋪開業 2個月後靈機一觸,推出一款沙嗲牛漢堡及雪菜肉絲漢堡,夾入流心蛋及公仔麵,直情好似將一碗麵濃縮在漢堡包內,超玩嘢!牛肉汁香四溢,雞蛋一咬爆汁,不過略嫌公仔麵太腍,味道不足,如果麵條更硬、味道再濃或許更佳!不過年輕人勇於嘗試,值得欣賞!除了漢堡,店內早上提供全日早餐、賓尼迪蛋及多款咖啡茶、下午則有意粉麵飯,既可早上叉叉電、又可午餐搵食!
創意度:★★★★★

 


雪菜肉絲漢堡$35未入口已有雪菜香,鹹鹹香香幾得意,雪菜粒如再爽脆更佳。 

 

食客 Eriko Kuroiwa學生

我喺附近住,見到呢度環境好舒服所以嚟試吓,今日 lunch有咖喱,味道唔錯!

The Green Lounge

地址:上環蘇杭街 104號秀平商業大廈地下
電話: 2535 9979
營業時間:
星期一至五: 7am-5pm
星期六: 8am-6pm(星期日休息)

86g法式叉燒包

九龍城一間新開的燒雞小店內,偏偏有一款特色叉燒包。不是普通茶樓點心而已嗎?有什麼特別?原來這裏的叉燒包,成個漢堡包咁款,用上烘到脆身的法式麵包,入面夾咗一塊厚切大叉燒同生菜,又中又西,叉燒特別選用半肥瘦,肥膏及肉參半,入口滿口蜜汁燒香,好滿足,靈感正正源自店鋪經理伍先生小時候食叉燒食到非常滿足的經歷,咁又係,慢慢將成塊有成 86g重的叉燒放入口,個下滿足確是難忘。
創意度:★★★★★


法式叉燒包$20麵包微脆,叉燒極具分量,肉感豐腴,蜜味濃,配合脆爽生菜中和,食完唔會罪疚! 

用磅量過,叉燒有成 85.8g重(已減碟重),都咪話嘢小。 

Siu G店

地址:九龍城城南道 41號地下
電話: 2383 0199
營業時間: 11:30am-10:30pm

塞爆胃  2碗飯米堡

連鎖店當道,力主 D.I.Y.小店的就更加難能可貴,位於尖沙咀不起眼處的 Obsession,四面都是住宅,望上去一個長方形天井,別有洞天,由一對 80後 couple Keny及 Goldie經營, 2人 3年前在加拿大溫哥華完成西廚課程回港, 1年前開始以 Obsession經營網上蛋糕生意,至 3個月前才膽粗粗開店,主打漢堡包。店鋪 3款麵包香草包、意式軟包、 rice burger; honey mustard醬汁;原個上去肉番茄湯,均由 Goldie一手主理,全能到爆!最推介牛肉米漢堡,用上日本珍珠米,入口煙韌且有七味粉香辛,牛肉加入照燒汁,又香又甜唔乾身,最重要是,珍珠米足料到有 2碗飯分量,身邊另一半都飽!
創意度:★★★


牛肉米漢堡$48(套餐價,連沙律或番茄湯、飲品及甜品)珍珠米內帶辣香,配合脆身香蒜、香甜照燒汁及大啖肥牛,味道層次豐富,食落勁有驚喜! 

OB肉丸潛艇漢堡$38(套餐價,連沙律或番茄湯、飲品及甜品)麵包用上日本麵粉整成,咬落煙韌有彈性,豬肉丸加入自行調配的 honey mustard,甜甜哋相當不錯! 

店內有甜品櫃, macaroon單點價錢$15,不妨試試 Goldie手勢。

食客 Janette學生

我之前由朋友帶嚟,覺得呢度夜晚點晒蠟燭好有 feel,所以再來,最喜歡米漢堡,因為其他地方少見。

Obsession

地址:尖沙咀柯士甸路 15A號柯士甸大廈地下 D號鋪
電話: 3689 3890
營業時間: 10am-9pm

激新千呎店 豪歎啖啖美國牛


店內有一個自助沙律吧,買 burger食畀多$30,單食就$45。 

在中環 7號碼頭底層以外賣客為主的 Burger Box,上個月走進銅鑼灣 wtc開鋪,面積 1,800呎,以後食 burger可以坐得更舒服更盡情!最推介泡菜牛肉漢堡,牛肉照例有 150g重,用上美國西冷及牛 loin肉(即牛腰部位肉)打碎後撈成,腍軟口感並重,肉香濃郁,泡菜內加入照燒汁,所以食落酸酸辣辣,爽口又帶甜,好有驚喜。
創意度:★★★★

 

左起:
鵝肝醬汁牛肉漢堡$59
煎香法國鵝肝醬後混入蛋白,好讓牛肉味道不會被鵝肝覆蓋。

泡菜牛肉漢堡$55
泡菜酸酸辣辣好開胃,一改 burger予人膩口的感覺,加上照燒汁甜香,減低辣口程度,配搭好 match。

Burger Box

地址:銅鑼灣告士打道 280號 wtc more P211A店
電話: 2894 8238
營業時間: 12nn-10pm

日賣 200個 粒粒和牛脆包

新開 1個月的一口烘焙,開在大馬路及巴士站旁,不設堂食位,專吸外賣客,店鋪既賣三文治、薄餅、沙津、又賣蛋撻批酥,玩法多元化。其中意大利 panini,偏偏夾入和牛同及鯖魚,激哈日。客人 offer後即時夾入餡料,用麵包機以 250度烘焙 3分鐘,時間 set好晒,方便客人因住時間拎走。麵包外層脆卜卜,好可口,和牛則切成粒狀,店鋪經理 Daniel說此舉是為了鎖住肉汁,店鋪開業至今,這款和牛粒照燒汁包乃大賣之作,日賣 200個。
創意度:★★★


日式和牛包$32(全份)/$17(半份)一份日牛包有 6粒和牛粒,半份數量減半,入口先脆而後帶肉香。 

煙熏鯖魚包$32(全份)/$17(半份)鯖魚鹹香得來有煙熏味,配埋香脆麵包,可口為主。 

一口烘焙 Bake&Bite

地址:太子彌敦道 783號地下
電話: 2390 2883
營業時間: 8am-8:30pm


撰文:梁智欣
攝影:顏青瑋、吳偉業

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()