4嚿腹肌
冇化妝、戴住個「C」字吊墜嘅Chrissie,雖然身形比以前fit咗好多,但心口兩團肉依然分量十足,包都包唔住。

池邊春光

近期主攻內地市場的周秀娜(Chrissie),電影劇集一套接一套,連接咗《喜愛夜蒲2》嘅男友Avis,都呻要用娜姐人形攬枕代替女友試親熱體位,再同媽模Mia拍肉搏床戲。
成功由模轉戰影壇,27歲娜姐當然要趁後生賺到盡。本刊發現正在海南島三亞拍攝新片《Hold住愛》的娜姐,每日趁唔使埋位積極操fit自己,跑步練氣刨劇本背稿冇停過。即使逐步封胸,娜姐依然為自己的D級巨咪狂搽太陽油,務求將朱古力腹肌及咪咪保持在最佳狀態。


周秀娜近年主攻電影,升呢唔再賣肉,連當年最重視的寫真大戰亦停賽。「我老喇,留番畀班青春無敵啦,今年就算出書都係以文字為主,唔通出寫真出到40歲咩!」

池邊推油
收起唔露,娜姐將3D胸私有化唔再益街坊。本刊於週日(22日)發現,身在三亞拍愛情片《Hold住愛》的娜姐,趁住唔使埋位,一個人到酒店的私人沙灘曬太陽。身穿白色比堅尼加牛仔熱褲,娜姐帶埋iPad同陽光玩遊戲。冇男友Avis陪伴身邊,自己搽太陽油的娜姐神情落寞,不時望住大海發呆。逗留了十分鐘,身材冠絕全沙灘的娜姐發現俾附近強國中佬喪,為免被睇蝕,娜姐即時披上浴袍離開沙灘轉去泳池再曬,更醒目叫埋女助手同行,多個人多對眼防狼。

4嚿朱古力
努力保持健康膚色,又要每朝跑步練氣,更練出4嚿朱古力腹肌,原來娜姐要為稍後開拍、由蕭定一監製的《3D紫荊俠》做準備。「我9月會拍《紫荊俠》,之後仲有兩套動作片,所以近排都要好勤力操fit自己。我偶像係Angelina Jolie,好想學佢走打女路線,之前都有跟張永麟師傅學詠春,又請教咗啲龍虎武師嘅人,學吓跳上跳落,同埋要練習點樣跳過成架車!」
模就話露兩露就有錢收,家娜姐要封咪轉型做影壇女一,真係要下苦功先得喎!

同場加映:楊冪攞正牌談情
內地女神楊冪被傳拍《消失的子彈》時半夜敲謝霆鋒房門,事後兩人堅決否認,霆鋒仲話除咗拍戲之外全冇接觸。其實女神同劉愷威打風打唔甩,早前楊冪捱到發燒,點知冇幾耐就到男友。今次兩人攞正牌喺新戲《Hold住愛》做情侶,日對夜對,小心又交叉感染! ####


自信素顏


男友留港肉搏Mia
Avis同Chrissie師妹Mia喺《喜愛夜蒲2》有激烈床戰,開鏡當日Mia已經咁低胸,難怪娜姐早前發晒警告:「掂過Mia唔好掂我!」


趴低曬背,Chrissie一邊上網一邊傾電話,唔通遙距警告緊男友唔好偷食?


冇男友幫手,Chrissie惟有叫女助手代搽太陽油。


Annie G.同Hailey C.受邀去海南島打碟,順便探師姐Chrissie班,真好感情。


上週五(20日),Chrissie收工後同師妹Annie G.及Hailey C.去中菜館「老海南」醫肚,拍足一日嘅Chrissie餓到望住枱面食物lam脷。


晨早未埋位,Chrissie(左)又捉埋助手跑步,難得素顏都冇走樣。


劉愷威發燒,楊冪即刻喺微博祈求男友快啲好番,咁鬼sweet,姣擒霆鋒(小圖)單料應該流到爆!


被封內地「新四小花旦」嘅楊冪,有兩名貼身助手服侍,上週六向劇組請假,飛到上海出席Gucci活動。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()