close


林欣彤話佢玩過「小學雞」新app,仲即場示範,先打上「mag lam」6個字,小學雞就答「靚女」,氹到Mag鬼咁開心。

呢期全城最hit熱話,除咗已經播完嘅《盛女愛作戰》之外,仲有smart phone最新免費app《SimSimi》(俗稱:小學雞),無論你用緊iPhone定係Android機都裝番個自娛。


「SimSimi」其實係韓文解作無聊,個app好簡單,係有隻可愛小雞同你用文字傾偈,而小雞嘅答案大多由用家身上學嚟,不過小雞有時都會唔聽話爆粗,而且仲會答啲你唔啱聽嘅字句,激到你紮紮跳。咁有娛樂性,FBI當然勁迷,聽講呢隻小雞熱潮仲擴散到娛樂圈。上週FBI走勻各大小活動,發現原來好多藝人好似謝安琪、MC Jin、欣宜甚至林欣彤等都有玩過,而FBI仲捉咗佢哋當場試玩,當中以林欣彤(Mag)玩得最投入,當小雞讚佢「靚女」時,佢就笑晒口,但當小雞彈佢「扮識唱歌」時,就即刻少少黑面藐嘴:「講我啲衰嘢,隻小學雞真係寸寸貢喎!」之後FBI叫佢試吓緋聞男友羅孝勇個名,Mag即刻耍手擰頭話唔制。唔通驚隻雞會爆羅孝勇係佢男友?咁就超尷尬囉!


之後Mag嘗試打上「林欣彤」3個字,小學雞答「扮識唱歌」,搞到Mag即時唔多like話:「點解佢成日講衰嘢㗎!」之後FBI叫佢打「羅孝勇」個名,佢即搶住話打「坤哥」(吳業坤),出嚟答案係「唱歌好好聽」,咁足以證明呢個app唔係只講衰嘢喎。

熱爆app
《SimSimi》app,無論用iPhone或Android等智能手機都可免費下載,而同「小學雞」傾偈就好似用WhatsApp一樣,寫上你想講嘅文字,小學雞會即時回答。而呢個app超過1千個用家評分,5粒星滿分,小學雞攞到4粒星,評價唔差㗎!


阿Kay(謝安琪)先打自己中文名,小學雞唔只讚佢係女神,唱歌好聽,仲好好人。之後試吓打入囝囝「張瞻」個名,小學雞仲讚佢係「聰明仔」。唔怪得Kay笑住話:「佢讚我係女神,好開心!個game連囝囝都玩得,覺得好得意。」


欣宜一攞上手就攞自己失戀嚟玩,打上「我失戀啦」,而小學雞答佢「唔緊要喎有我」,令欣宜好surprise,但再問深入啲就唔識答:「啲answer好amazing,雖然『小學雞』好cute,但有時都會講衰嘢!」


狄易達試玩時,小學雞讚佢「呢個世界上最靚仔、又跳得又唱得,人又nice」搞到佢唔好意思認。但佢就話:「其實之前下載過,不過delete咗。因為成日同隻雞講嘢,玩得多會自閉。」


Theresa傅穎最近亦上微博分享佢玩小學雞心得,只見佢一打自己中文名,小學雞猛讚佢係「出書皇后」、「世界上最靚女」氹到Theresa鬼咁開心話:「隻雞雞真係好醒目」。


小學雞把口有時氹得人好開心,最近馬賽喺微博公開佢玩小學雞嘅畫面,只見小學雞不斷讚佢係「飛躍進步女藝員」、「氣質美女」,唔怪得馬賽開心到話:「小學雞都識好多嘢」。 ####


成日講衰嘢!


FBI就代Mag試吓打「羅孝勇」個名,點知小學雞就用英文話唔知點答,叫番FBI教佢答,原來羅孝勇連小學雞都唔識佢。


讚我女神!


好surprise!


驚自閉


隻雞好醒目


識好多嘢

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()