鐵籠擺 poseChrissie首日開工因拍打戲,搞到韌帶撕裂,搞到前週五拍攝的場口,娜姐主力拍文戲,不用激烈動作,只需在鐵籠內做簡單動作擺吓 pose搞掂。 

真面目

受重傷 韌帶撕裂照開工 周秀娜錫身假打

自與陳偉成 Avis甩拖後,單身周秀娜實行忘情不停開工。最近正拍卓韻芝執導新戲《爆 3俏嬌娃》,睇個名都知戲中娜姐唔少得性感場面,仲話會一路剝一路打。
雖然娜姐剝衫係好睇,不過套戲始終以打為主,少不免要親身上陣,開工首日娜姐更打到韌帶撕裂,前週五( 12日)更紮住腳頂硬上。雖然當晚唔使真打,但都要拍足 12粒鐘兼着住高踭鞋企到腳軟。快啲搵番個男人呵番啦!

 

𡃁模始祖 Chrissie周秀娜近年轉攻電影,除咗星爺嘅《西遊•降魔篇》外,剛剛亦拍完同杜汶澤合演的《爛滾夫鬥爛滾妻》,現忙拍卓韻芝執導新戲《爆 3俏嬌娃》,戲中娜姐更會做性感打女,唔係齋露肉。


為保身形, Chrissie都係以烏龍茶頂肚,唔敢亂食嘢。 

上週四( 18日)《爆 3俏嬌娃》記者會上, Chrissie左腳傷勢仍然未好,要貼住膠布頂硬上。 

戲中 Chrissie當然要性感,即使拍訓練戲,依然全身 see through,黑色內底若隱若現。

就算未埋位, Chrissie都冇得休息,仲要跟武指(紅衫)練習動作,而兩位師妹 DaDa盧頌之(下圖右)和 Hidy余曉彤亦打得似模似樣。 

頂硬上


戲中 Chrissie有感情綫,不過唔係同男主角徐天佑,竟然係同小肥(小圖),不過已講明冇咀戲冇床戲喇! 

《爆》片以美片《神探俏嬌娃 Charles Angel》作藍本,除咗 Chrissie外,再加兩位師妹余曉彤和盧頌之孭飛,劇情例牌係三位女警打壞人嘅經典橋段。
前週五( 12日),《爆》片到粉嶺取景,拍攝 3位女角訓練成武功高強「俏嬌娃」嘅場口。 3位女角都着上超透視長裙,未打都勁有睇頭。據知為拍《爆》片,娜姐已狂操泰拳半年,但於開拍首日娜姐因一場踢腿戲不幸扭傷咗左腳,仲搞到韌帶撕裂,但為免影響進度,娜姐連日來仍忍痛上陣,仲要着住 4吋高踭鞋開工企足 12粒鐘。
事後 Chrissie死頂話:「醫生都叫我唞吓,但我唔想浪費咗半年心血,𠵱家頂到就頂,同埋套戲會做 3D,出嚟會更震撼!」 3D周秀娜喎,唔使打都好睇啦!

韻芝 BB超殘

韻芝 BB自簽約娜姐經理人公司後,首個工作就係做《爆 3俏嬌娃》編劇兼導演。前週五( 12日)卓韻芝為新西蘭旅遊局拍完特輯後,一落機就趕去現場,素顏嘅佢顯得有啲攰。不過韻芝 BB就話自己會客串一角,仲會以超性感造型登場喎,到時正評多定負評多呢?


當日卓韻芝自拍露少少,高登仔即刻狂正評。 

坐完飛機即刻仆過嚟開工,堅素顏嘅韻芝 BB真係殘咗少少。 

採訪、撰文:娛樂組
攝影:娛樂突發組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()