Gigi仲即刻親手寫西班牙文送畀粉絲!意思係「Kisses!我愛你哋!非常多謝!」

去年2月《香港G夜演唱會》後一人遊西班牙散心,遇上了當地人真命天子Sergio變2人行!拍拖半年求婚2次,冧爆say「Yes」,仲喺大圖中投影的西班牙Ibiza小島,舉行全白浪漫婚禮說我願意!由對愛情冇憧憬到緣分話嚟就嚟,幸福sweet爆的Gigi,5月5日孖住陪去台灣開個唱「Our Best Moment」後會為新碟作歌,鼓勵盛女勿放棄,緣分未到,只是時辰未到!

以前……已經冇意義
曾經唔再相信愛情,就因為遇上一見如故嘅老公,被那份正能量、開朗吸引,令佢信心返晒嚟!Gigi都話有睇劇集《盛女愛作戰》,笑言參加者絕對不是質素問題,只係緣分未到!機會會突然出現,所以要時時刻刻裝備好自己!今天學懂了愛情……「問人有冇對你付出之前,先問自己有冇打開心窗去愛!」

現在……最緊要自然
香港女生喜歡外國文化,卻從沒有憧憬過嫁畀外國人。「從來都唔信追女仔有攻略,人與人之間嘅互動,感覺最緊要,亦最緊要自然。與其去鑽研什麼45度角追女方法,不如用那些時間去看清對方的優點。」外國人喜歡表露感覺,Gigi都話老公影響得最深係更識得表露感情,令自己對屋企人、朋友都熱情咗!兩公婆一樣愛冒險去旅行,所以婚前keep住兩邊飛都不怕,仲有兩人都係性情中人,所以都唔敢入戲院睇3D版《Titanic》,驚齊齊做喊包,夾到爆!

未來……憑歌寄意
演唱會後將會忙於籌備新國語EP,Gigi會繼續擔任監製外,亦同以往般會參與作曲和填詞。每段時間都將自己想講的話加入詞中,〈花火〉想多謝粉絲一路陪伴經歷風風雨雨、〈禮物〉想講無論點都要珍惜這一刻擁有的、〈一刻擁友〉講友情,婚後再執筆想寫多啲未來,「多了愛人,同時亦會多了替對方着想、對未知的擔心,但樂觀看,世界變,兩個人之間的愛都可以是不變!」身旁的我亦被Gigi快樂感染,婚後Gigi笑得更charm,幸福指數爆燈!今天的她會想起舊歌〈新鮮〉,這個車厘子廣告歌,說只要有愛,情侶做簡單的事也可以很快樂、每日都新鮮,祝大家都好似Gigi咁,快些找到這粒「車厘子」!

後記:考Gigi西班牙語!
Gigi打算買格仔簿畀西班牙籍老公練中文字,自己亦努力學習西班牙語。今日考佢常用冧詞,問佢7條只係錯一條美麗(Gigi以為係兄弟),果然有做足功課冧老公!仲反教我哋講guapo(靚仔)同guapa(靚女)!訪問後仲即刻WhatsApp老公問hermoso點解,認真sweet! ####


arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()