close


小美笑到隔籬枱都聽到,城城就唧都唔笑,唔通為同 Lynn嘅 7年情而默哀? 

FBI

郭富城默哀熊黛林

上星期爆出嘅「苟熊」攻「城」戰,講到似層層咁,熊黛林仲發表埋單身宣言,宣布同郭富城嘅 7年情畫上句號,上週四( 18日)出活動交代「分」訊,仲死都唔肯講苟芸慧個大名,只係狠狠拋咗句︰「我唔識嗰個人!」好重火藥味。

 

而前一晚,城城出席《同謀》慶功宴,同寰宇老闆林小明、經理人小美同枱食飯。話晒 7年感情咁就拜拜咗,唔理城城係咪變心,點都唔會咁快忘記舊愛啩?所以城城成晚都心事重重咁款,𠌥低頭沉思又冇咩胃口,而坐喺隔籬、一向唔鍾意熊黛林嘅小美就笑到四萬咁口,真係有人歡笑,有人愁。最愁,應該係傳聞中嘅小三苟姑娘, FBI聽聞佢都好無辜,分手最大原因,原來只係 Lynn不時向城城迫婚,但根本從來冇結婚打算嘅城城又點肯就範?最終咪「婚」變「分」囉!上週六( 20日),城城上北京出席活動時,首次開口回應:「喜歡對方不一定白頭到老。」其間一直笑晒口,「甩熊」一身輕!


FBI問城城有冇挽救呢段感情? Lynn即刻標眼淚話︰「我唔回應喇!」 

雖然失戀,但上週六城城到北京出席活動時,心情明顯大靚。 

「富黛戀」告終,唔只引起兩派粉絲罵戰,更禍及城城經理人小美,週日小美於微博反擊,話真正城迷係有修養,仲話:「有什麼樣式的藝人就有什麼樣式們粉絲」,擺明鬧熊黛林係壞榜樣。

撰文、攝影: FBI

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()