close


Wendy Lauwensa浸大創意傳播系副學士 Yr.25呎 7吋高的 Wendy樣子甜美,加上一雙修長的美腿,難怪 Wendy靦覥笑說:「啲同學成日話我正,話我靚,笑我鬼妹仔唔識中文,不過我又唔覺得自己正喎!哈哈!」 

U花 U草

浸大法籍妹 住劏房的公主

法國人出名浪漫識歎,而在巴黎浮華大地出世的 Wendy Lauwensa亦繼承法國人優良傳統, 12歲前住三層獨立屋,自細過公主生活恨死人。
現讀浸大副學士 Yr.2,剛獲英文系學士課程取錄的 Wendy, 12歲時父母希望可在香港落地生根,回香港後,父母想 Wendy學會獨立,竟安排她住在佐敦的 100呎劏房。
公主由天上跌落凡間,不過 Wendy冇怨父母:「全靠呢一個月,我知道要學獨立,再唔係公主!」

 

沒有中文名字的 Wendy,不是混血兒,父母是早年移民法國巴黎開餐廳的港人, 12歲回港的 Wendy為了讓自己更投入香港的生活,即使原本報讀了國際學校,但讀了一年後,她便毅然轉校到聖瑪加利男女英文中小學。

中文超差


雖然法國的生活勁歎,恨死唔少港女,不過 Wendy卻說:「嗰邊冇咩娛樂,都係落街跑吓步,鋪頭未夠六點就關門,其實好悶,香港又方便又多嘢玩,唔經唔覺就十點幾,香港生活多姿多采好多!」 

Wendy略帶鬼妹仔口音(有點像樂基兒)說:「因為國際學校入面大部分都係法國人,既然嚟得香港,我想接觸多啲香港人,學吓廣東話。」
從來未正式學過中文的 Wendy,連中文名都沒有,會考以法文代替, Wendy笑言:「我覺得自己中文得幼稚園程度,識聽唔識寫,平時睇新聞都係睇條片,但係叫我講發生咩事我真係唔知。」現讀 Yr.2的 Wendy還剛獲浸大英文系取錄,距離做幼稚園老師的夢想又近一步。

港仔男友

與同讀浸大的男友拍拖一年多的 Wendy,大讚港男夠體貼夠細心,「唔好以為法國男仔好浪漫,其實係個環境氣氛影響,講細心浪漫,香港啲男仔仲好!」

屈居百呎


法國人生活寫意悠閒,去年暑假 Wendy就趁假期到波爾多探親戚,順路到附近的酒莊參觀,「我爸爸鍾意儲紅酒,所以嗰次都買咗一箱紅酒慢慢歎!」 

法國讀書歎, 20歲的 Wendy憶起仍懷念:「喺法國,我每日一定會 snack time, hea足一個鐘,返學一個學期只有一個測驗,連考試都唔使,而學校又會借埋書畀我哋,返學根本唔使帶書包,加上唔使着校服,放學就可以去玩。一有長假,父母就會帶我同哥哥去西班牙、英國玩!」
可惜夢幻生活直到 12歲完結,父母為了 Wendy可試獨立滋味,故着她先提早回港搵學校,但不料竟要屈居百呎劏房。「父母想返香港生活,所以 12歲時叫我自己一個坐飛機回港搵學校,估唔到親戚幫我喺佐敦搵咗間百幾呎劏房,對住四面牆,加上環境好雜,鄰居全部係成日講粗口嘅金毛飛,雖然有姨媽同表妹輪流陪我,但我都好驚,每日要等到夜晚 11點先敢返劏房瞓覺,日日捱味精飯盒,因為雪櫃細到只可以放飲品!」


撰文:葉浩婷
攝影:何榮亮
形象: Bryan@the Flaming
服裝: Bershka
化妝: Wing@Wing L image

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()