close


《蘋果日報》圖片

朱茵與黃貫中突然晒全裸相擁照公布即將為人父母,轟動娛樂圈,一眾好友都送上祝福,咦?同Paul傳不和的黃家強呢?都有都有!家強即日就喺微博恭喜「兄弟」喇。


FBI聽聞,Paul好多年前已經向朱茵求婚,但點解咁多年都未註冊?FBI索到兩人其實一早決定今年拉埋天窗,出年蛇年先生BB,但意外有咗,之前又被雜誌踢爆有喜,所以都係焗住公開;聲稱基督徒嘅朱茵未婚懷孕,即時俾一班網民圍插。不過,學Paul話齋「祝福我嘅自然祝福,搞搞震繼續搞搞震。」睬你都傻! ####


今年2月,朱茵被雜誌踢爆有喜,兩人即時否認,朱茵仲於微博寫咗篇文澄清。不過紙包唔住火,朱茵已經有咗3個幾月,都係時候公開。


家強同Paul因為朱茵懷疑家強曾放料畀傳媒,影到佢哋去外地度假而搞到兄弟反目多年,今次朱茵有喜,家強就主動講恭喜,兄弟間冇隔夜仇嘅。


上星期二,朱茵喺微博上載同Paul嘅全裸相擁照,兼公開懷孕消息。網民隨即插爆佢身為基督徒,講過反對婚前性行為都未婚有B。



arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()