現有穩定女友的 Felix,露埋 CK底褲邊,不經意 sexy, 172cm高、 140磅標準身形嘅佢,話一身肌肉得來不易,閒時落鋪頭幫手外亦注重飲食,低油鹽糖,每日堅持瞓 8個鐘,又唔煙唔酒,佢仲推介手上的滾輪,話呢個滾輪可練全身,尤其收腹收手臂,唔係好多人玩到,而佢當日一口氣做到十下,勁! 

搜尋氣

牛頭角「腹肌生果佬」:要超越羅仲謙

上週因一張赤裸上身賣生果照在網絡瘋傳的「腹肌生果佬」,鋼條身形加靚仔樣,即引嚟大量網民「人肉搜尋」,刮出多張肌相,仲激讚佢線條靚過羅仲謙,更有不少港女 like佢夠大隻,話要親身去幫襯兼𥄫仔。
呢位大隻靚仔原名叫 Felix Ip(葉俊豪),今年 26歲,正職係沙田潮服店 sales,放假先落牛頭角老豆嘅生果鋪幫手。咪睇佢咁大隻,原來講嘢勁斯文,一身肌肉亦全靠睇書自操,終極身形目標,係韓佬權相佑!

 

 


上個禮拜睇鋪時被人偷拍 post上網,一日內喺網上瘋傳而成大紅人, Felix話真係冇諗過有咁大回響! 

咪睇 Felix大大隻,查實佢講嘢斯文外,仲係怕醜仔一名,操肌以外另一嗜好係摺紙,圖中嘅摺紙便是他的作品,鐵漢柔情唔只得尹揚明。 

週日( 21日)訪問期間,生果鋪一早已有唔少街坊幫襯,忙到連 Felix做訪問途中都要幫手,現場真係好多女途人路過暗𥄫佢嘅肌肉。

 

生果鋪係老豆喺「沙士」( 03年)時期開嘅,附近有老人院又有廟,加上牛頭角下村重建就更忙,多咗人嚟買生果,我見老豆有時做到好辛苦,加上我比較黐家,所以一放假咪落鋪頭幫輕吓,我𠵱家正職喺沙田做緊時裝 sales。
我細個係肥仔, F.1先開始有做運動,講真我成身嘅肌肉真係靠搬生果練番嚟,最多都係自己睇完啲健身書學吓點樣操肌肉,一直都冇去做 gym㗎,平日放工後會自己做肌肉運動同跑步,咁我老豆副業係跑步教練,我有時都會跟佢一齊跑。
我目標係最想好似權相佑、郭富城咁嘅身形,之前都有搵過羅仲謙做目標,但我想超越佢,之前我試過比佢更橫,但覺得太誇張,所以減磅練線條。網友搵咗我嗰啲 model相出嚟,其實只係一啲攝影師朋友幫我影嘅,我從來冇做過 model,如果有人搵我入行都有興趣嘅,不過暫時冇囉!我哋男人多汗,搬貨唔着衫舒服啲,平日做開街坊生意,佢哋(街坊)都唔覺有乜特別,我有睇過啲網友討論,都多謝一班網民,令鋪頭呢幾日生意好咗!


阿叔都 fit生果鋪係 Felix老豆及阿叔打理,訪問當日 Felix爸爸去參加跑步比賽冇落鋪,睇鋪嘅阿叔同 Felix一樣咁大隻,全部都係搬生果練番嚟,「腹肌生果佬」唔只形容 Felix一個,佢阿爸、阿叔都一樣可以咁稱呼喎! 

網上話 Felix正職係 model, Felix就澄清話冇簽過 model公司, facebook內的 model相,係幫做攝影師的朋友客串影的。網上圖片 攝影: Ken Chan 

採訪、撰文:魏紫嫦
攝影:賴穎雋

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()