close


劉青雲與郭藹明結婚14年依然非常恩愛,經常在西貢拍拖食飯,唔生B一樣幸福。《蘋果日報》圖片

磚頭獎

第31屆香港金像獎上週日(15日)舉行,《桃姐》狂擸5獎成為大贏家,葉德嫻大熱做影后眾望所歸,反而劉華爆冷撼贏劉青雲就令人跌晒眼鏡。叫兩飛都食唔出,當晚完騷後仍然出席慶功的青雲,大方表示冇失望。輸獎唔志在,劉氏伉儷最緊要有「獎金」。原來兩人投資眼光獨到,18年來買賣物業從未損手,至今已累積賺過800萬!逢炒必賺,青雲唔使評審投票都證明到自己有實力啦!


憑《竊聽風雲2》及《奪命金》獲兩項提名影帝的劉青雲,輸畀於《桃姐》表現一般的劉德華,老婆郭藹明同老死吳鎮宇都話失望,反而青雲非常睇得開,「唔係贏就輸,今次唔得咪下次囉!」

炒樓6連勝
贏民意輸獎的青雲,除了演技掂,炒樓亦同樣有實力。由94年買入何文田乾隆閣單位開始,青雲同郭藹明多年來曾賣出6個物業,全部賺錢離場,最少都賺七十多萬。往績優良,劉青雲兩夫婦現仍持有3個物業,當中包括一個貝沙灣千四呎單位,07年以1,030萬買入,已升值至近2千萬,好搵過拍戲。雖然手持千萬豪宅,但低調的劉氏夫婦反而鍾意租樓住,現時以約6萬5元租住西貢龍嶺二千多呎獨立屋,方便養狗之餘,亦可隨時與吳鎮宇等西貢友飯局。

郭藹明復出
除咗炒樓掂,其片酬亦由650萬起跳,影帝級的劉青雲每年至少有兩部戲揸手,今年未出街的有《追兇》、彭發新片《完美童話》,及與謝霆鋒合作的《消失的子彈》,單計2012年已賺近2千萬,青雲同老婆打跛腳都唔使憂。不過休息太耐都會悶,港姐出身的郭藹明早前就同王維基見面,有機會復出同娘家打對台。「有時都會有戲癮,但太耐冇拍過戲驚唔適應,老公都有鼓勵我去拍!」既然青雲開綠燈,自己又keep得咁好,快啲出山拍劇益觀眾啦!

有賺冇蝕
劉青雲同郭藹明先後持有9個物業,其中6個已經賣出。兩夫婦對樓市眼光非常獨到,所有物業均賺錢離場,多年來單靠炒樓已賺過8百萬!兩人仍持有的貝沙灣豪宅賬面賺近千萬,簡直係隱形樓神喎!

已售出
深水埗兆昌大廈買入:435萬(10/11)賣出:520萬(1/12)賺95萬 深水埗基隆街地鋪買入:583萬(6/11)賣出:765萬(7/11)賺182萬 共賺:807萬

仍持有
新蒲崗富德工業大廈買入:216萬(10/11)市值:約220萬升值4萬 石硤尾街地鋪買入:516萬(11/11)市值:約620萬升值104萬 升值:1,078萬 ####


公布結果一刻,劉青雲曾忍唔住黑面1秒,但好快已回復笑容祝福劉華,交足戲。


劉華憑《桃姐》三度封帝,不過市民就話佢表現好一般。


劉青雲喺《奪命金》(圖)同《竊聽風雲2》分別做義氣古惑仔同怕事股票佬,演技爆燈的青雲在金像獎評審投票中票數最高,但因有兩個提名令票數被分薄,輸個馬鼻畀劉華。


6萬5住house 青雲以月租6萬5租住西貢豪宅龍嶺,屋苑住客多數係外籍人士,影帝唔怕俾人騷擾。


照去party 失落影帝,但青雲夫婦仍畀面出席寰亞慶功宴兼舒淇生日會,當晚贏得「最佳男配角」的盧海鵬,更安慰一齊拍《奪命金》的青雲。


顧家7人車搵到錢,但青雲唔似其他男星愛玩超跑,出入只以價值約40萬的七人車代步。《忽然1周》圖片


何文田乾隆閣買入:638萬(4/94)賣出:745萬(5/97)賺107萬


筲箕灣逸濤灣買入:598萬(9/04)賣出:674萬(6/07)賺77萬《蘋果日報》圖片


沙田第一城買入:87萬(9/02)賣出:169萬(3/10)賺81萬《蘋果日報》圖片


西貢大埔仔買入:838萬(9/97)賣出:1,180萬(10/10)賺342萬《壹週刊》圖片


貝沙灣買入:1,030萬(3/07)市值:約2,000萬升值約970萬《蘋果日報》圖片

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()