25歲的鄭欣宜與其外籍英語教師男友Mark Ryan,今年初曾傳出婚訊,一對小情人看似打風都打唔甩,但早前女方被拍得與韓籍型模Jin撐枱腳,她繼而於上周二(10日)在電台宣布已與Mark分手兩個月,結束5年愛情長跑。

本刊亦拍到Mark已遷出位於太子的舊居,現居於砵蘭街舊樓的他,在愛情長跑失落了,但他還在新居附近繼續練長跑,治療情傷。

上周五(13日)黑色星期五晚上,Mark在砵蘭街、上海街一帶跑步,後來他稱:「跑步令我頭腦更清醒。」啱啱失戀,係要睇清前路。

欣宜上周宣布與Mark和平分手,5年情告終,但二人還是會支持對方。

喪跑洩憤

當欣宜於上周二(10日)在電台節目中宣布:「我同Mark分咗手!」之際,本刊於上周五(13日)於砵蘭街發現男主角行蹤,一身黑衣人裝束的他,於「黑色星期五」晚上,於馬檻處處的砵蘭街及上海街一帶喪跑,以運動驅走失戀悶氣。

出過一身汗,Mark返回位於砵蘭街的寓所,約一小時後,他換上白恤衫,到附近的茶餐廳一支公晚餐,他點了極地道的咖喱牛腩飯,填肚過後即返回家中,孤單度過一個晚上。

Mark熱身時,一副滿有心事模樣。

本刊記者後來致電Mark,他帶點失落的說:「我同Joyce一齊5年幾,佢曾經係我生活嘅全部,我喺香港認識嘅所有嘢,包括去嘅舖頭、餐廳、街道,都同佢有關。可惜我哋嘅目標愈嚟愈唔同,我想安定落嚟組織家庭,佢仲想喺事業上做多啲成績,呢一年嚟我哋雙方都好努力去維繫呢段感情。

「可惜最後都失敗咗,我仍然好支持佢發展佢嘅事業,只係角色唔同咗。」

Mark還透露,自己明白欣宜初回港的目標只是出唱片,但目標達成後,她有更高更新的目標出現,而且瞬息萬變,跟他只是結婚生孩子的理想分歧日大,一對小情人因而愈走愈遠,只好由情人變回朋友。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()