close


上週六凌晨,Baby和柯震東在機場為《在一起Together》拍攝通宵戲,戲中Baby經常背心短打,樣靚身材正,柯震東真係要出10成定力,先可以冷待Baby。

異性雙拒

男神柯震東最近與緋聞女友蕭亞軒又斷正,雙雙被拍得在台北拍拖遊公園,姊弟戀逐漸浮面。最近柯震東來港拍攝新戲《在一起Together》,同女神楊穎Angelababy合作,據知年屆32的中女蕭亞軒怕男友「身痕」,除叫「紅娘」房祖名實男友之外,仲下令柯震東要禁女色埋身。
上週六凌晨,柯震東同Angelababy終於埋牙拍戲,不過現場所見柯震東避得就避,連Angelababy主動打招呼都唔睬,搞到女神鬼咁冇癮。


完成金像獎之後,柯震東來港拍攝首套港產片,由霍耀良執導的《在一起Together》,戲中與Angelababy日對夜對做情侶。早於上月25日開鏡當日,柯震東順便香港遊,仲去咗Angelababy於銅鑼灣Baby Cafe分店開餐,即時於微博大讚,仲上載同印有Angelababy大頭相嘅Menu合照,氹到女神鬼咁開心。

唔敢埋身

寧畀苑仔攬
不過事隔一個星期,柯震東與比自己大12年嘅蕭亞軒,拍拖遊台北國父紀念館公園斷正,戀情曝光,柯震東唔敢再亂嚟。據知,留港拍攝新片期間,一手撮合「東亞戀」嘅房祖名,受命好好看管柯震東,但每日對住人見人愛嘅Angelababy,柯震東就要靠自己定力。「柯震東一向鍾意『大姐姐』,自從房祖名撮合咗佢哋之後,柯震東成個人迷晒落Elva(蕭)度,最近Elva知道佢會到香港拍戲,言談間叫男友要乖乖哋,其實Elva脾氣唔細㗎,佢治得掂柯震東。自從上次俾人影到柯震東落老蘭周圍同女仔影相之後,小心咗好多,除咗怕畀經理人詐型,更加怕女友呷醋啦!」知情人士透露。上週,柯震東同Angelababy每日趕戲,週六凌晨兩人於機場內拍攝,現場所見,柯震東的確守規矩,鏡頭後,柯震東仲俾幾名助手包圍,完全唔畀機會同Angelababy接觸。直至凌晨4時多,Angelababy先收工,主動走去同柯震東say goodbye,可能見柯震東態度冷淡,又有記者在場,Angelababy都唔敢行得太埋,只企到遠一遠揮手示意離開,揮咗成分幾鐘,柯震東先施施然轉身畀反應,仲要木無表情,相信Angelababy都係第一次食咁大嚿檸檬。相反,上週四(19日)柯震東於赤柱同苑瓊丹拍戲就開懷得多,任攬唔嬲,就算之後落大雨要取消拍攝,柯震東都笑到四萬咁口。咁又係,斷估蕭亞軒唔會呷苑仔醋啦!

守行為前
柯震東出名熱情又nice,入行1年,已經識到周街friend,仲群埋房祖名、吳彥祖等蒲精;不過,話晒蕭亞軒都係天后,點會俾男友亂咁嚟,所以柯震東呢期做乖仔,金像獎當晚仲忽然正經,連陳妍希都唔瞅唔睬,同入行前玩到癲晒嘅形象唔同晒!


####


兩人本月9日去台北國父紀念館公園,想拖女友手的柯震東,一見記者即刻手足無措,反而見慣大場面的蕭亞軒淡定得多;「東亞戀」曝光,據知蕭亞軒除教柯震東怎樣應付傳媒外,還下令只得20歲嘅柯震東斷絕其他女色!台灣《蘋果日報》圖片


台灣《蘋果日報》圖片


唔使埋位,柯震東用個背脊「得」住Baby,仲有助手圍住,十足受保護動物,莫講話女色,男人都行唔到埋身啦!


Baby臨走前想同柯震東say goodbye,但又唔敢行埋去,只係不停揮手,最後柯震東只係敷衍了事,女神慘食檸檬!


飯盒只係道具,又唔知放咗幾耐,為免肚痛,柯震東作狀食,導演一嗌cut,工作人員即刻拎碟俾佢吐晒出嚟,服侍周到。


開鏡當日,雖然柯震東未同蕭亞軒斷正,但同Baby已經好避忌,好彩同場仲有 另一位女人甜心黄宗澤。


對住女神Baby冷淡,反而在上週四(19日)柯震東對住苑瓊丹,終於可以放下心頭大石,仲任攬唔嬲!蕭亞軒應該唔介意嘅!


25/3 來港開鏡之後,即到Baby Cafe幫手宣傳,仲與Baby整合照。


14/3 夜蒲蘭桂坊,途中遇見任何女士,皆無任歡迎影合照!


14/4 柯震東去澳門登台,完騷之後,房祖名帶路齊齊去咗新濠天地嘅Club CUBIC蒲。事後柯震東忽然公開「轉性」,話最愛房祖名,好明顯要氹番蕭亞軒。《壹週刊》圖片


15/4 出席金像獎忽然正經晒,好彩安排被咀嘅係九把刀,如果係陳妍希一定嬲死蕭亞軒。



arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()