close


「梗牙良女」聚會會揀屯門靚景拍照留念,每位化行妝,着得靚靚,喺 fb及微博開群組,即吸引大陸同本地近 3千女生加入。 

U Spy

理大 Fixed Gear女組團潮踩

梗牙( Fixed Gear)大熱,愈嚟愈多仔出車,不過打正旗號,只准女生加入嘅單車團,香港似乎唔多,但最近 Spy就發現一班活躍於屯門及元朗,專踩 Fixed Gear嘅女生,喺 facebook吹雞召女隊員,並改名「梗牙良女」踩遍屯門。

 

平時班單車友例必全副單車裝備,但呢班「梗牙良女」則着晒七彩 legging、短裙熱褲出場,加上架 Fixed Gear愛駒都勁搶眼,隔條街都俾佢哋吸引,搞手之一、於理大產品設計系剛畢業嘅波波話:「最初係因為男友踩開,先令我愛上玩 Fixed Gear。我哋就係鍾意可以着得靚靚咁踩,一放學,衫都唔使換就玩得。」


波波的男友是屯門一間單車零件鋪的合夥人之一,「梗牙良女」的成員踩完車會上鋪頭食吓糖水、睇吓有咩新零件,係「梗牙良女」其中一個打躉熱點。 

波波(小圖)的單車價值二萬五,但她指:「通常一買就買自己覺得最好、最靚,零件唔會成日換,定期保養吓就得!」 

 

U Spy:校園至爆猛料, U Spy一定睇實。


撰文: U Spy
攝影:何榮亮

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()