close


上週二(24日)鄭融喺微博上載一張着住Calvin Klein黑色長裙的相,擺起「S」身形的佢,睇落好似好苗條,其實只係錯覺。網上圖片

成日聽見啲人話,蜜運中的女人最容易肥,其實真係冇講錯,好似鄭融,早自爆已同老外男友同居,仲會成日入廚煮嘢畀男友食,又話家會自備飯盒添。


最近鄭融出席活動似乎瘦咗,但原來只係佢着啱衫。事關上週一(23日),FBI喺ifc撞到鄭融同佢媽咪shopping,當日鄭融着住小背心襯貼身牛仔褲,將佢嘅麒麟臂同巨龍躉展現無遺。前排先聽佢講近期忙住錄新碟及試造型,仲話其中有個造型會好性感,所以要keep fit,睇嚟佢冇瘦過喎。


難得做一日孝順女,同阿媽(右)行街,兩人滿手戰利品,收穫豐富,兩人一出鋪頭見到FBI,鄭媽媽唔慣面對鏡頭,急急腳咁走,而之前有「臭四」之稱的鄭融,有阿媽喺度則笑笑口做乖女跟喺後面。 ####


被改花名「臭四」嘅鄭融忽然nice,發現FBI都笑晒say hello。


得5呎2吋高的鄭融,身形矮小但絕不嬌小,Y-back背心搞到佢膊頭更橫,麒麟臂、巨籮驚現,電影《高舉愛》拍續集的話,可考慮搵鄭融做舉重運動員喎!



arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()