close


4/4
月初,Jin來港即約欣宜到中環飲嘢談心,兩人似乎相當過電,事隔2星期,Jin同欣宜再次被影到拍拖歎韓國菜,好難令人相信只屬兄弟情。《蘋果日報》圖片

把握機會

欣宜同拍拖5年的Mark Ryan甩拖冇耐,已頻頻被影到同爆肌韓模崔豪進(Jin)撐枱腳,單身欣宜有人識欣賞。
雖然欣宜單方面以兄弟相稱,但30歲Jin接受本刊訪問時,一提欣宜就一副冧樣,仲話唔介意肥妹,又自爆曾經同過black woman(黑膚色外籍女性)拍拖,對異性接受程度無分國界。
雖然欣宜未溝掂,不過在家鄉只係平面模特兒的Jin,多得欣宜成功升呢,來港2星期就有4個活動邀請,仲將會拍住潘霜霜接拍港產片《名模》。有欣宜帶挈,再加埋個潘霜霜,唔憂冇話題。


於美國定居的Jin,在韓國拍過不少平面廣告,6呎高擁有40吋胸肌,亦拍過超激底褲廣告。賣肉濕濕碎,說得一口流利英語的Jin話︰「我覺得好正常,韓國通街都係呢啲相,我唔介意。」

溝過黑妹
自稱仍是單身的Jin,直言喜歡亞洲女性,只曾與一位外籍女性拍過拖。他說︰「韓國、日本和香港的女仔我都試過,從外表好難分得出,上次同一個26歲嘅香港女仔拍拖,佢係我朋友嘅朋友,但long D(異地戀)好難keep,我亦試過同black woman一齊,任何國家都可以,但我比較喜歡亞洲女仔。」

「女仔太瘦唔好睇」
對於近日同欣宜傳緋聞,Jin表明會繼續跟欣宜見面,Jin笑晒口咁話︰「Joyce好好,人又nice,我冇諗有冇發展可能,開心就好,我亦唔介意肥,女仔太瘦唔好睇。」同欣宜認識,原來係因為MV導演Jacky Lee(《起勢搖滾》導演)介紹,當日亦因為Jacky,Jin先可以做到MV男主角;而Jacky下月開第二套電影《名模》(暫名),亦搵咗Jin夥拍是非女王潘霜霜。Jin話︰「其實我好鍾意唱歌、拍戲,同Jacky識咗好多年,欣宜都係佢介紹嘅。」識到欣宜名成利就,keep住追啦!

泡菜男愛激凸
30歲的Jin,大學畢業後曾做過教師,6年前開始做平面模特兒,曾在韓國及泰國發展,拍過不少內褲性感廣告照,現定居美國,最近更簽了香港模特兒經理人公司CalCarries,做樂基兒師弟,打算留港發展。

孖潘霜霜
Jin同MV導演Jacky Lee係老死,Jacky(左圖)開新戲,點會唔預Jin一份!而新戲女主角係潘霜霜,上月中,本於影視博覽開記招,有傳因林峯同場而被迫將記招腰斬,新戲暫時仲未公布卡士。

好使好用
本來有job先會來港的Jin,識到欣宜後,經理人公司安排佢嚟2星期,活動同訪問排到密一密,日日有工開,據聞仲見咗幾位導演。而Jin嘅出騷價,升幅唔算大,由幾千升到5位數,不過放長線釣大魚,曝光率最重要。 ####


25/4密撐枱腳
《蘋果日報》圖片


合作拍MV之後,Jin經常約欣宜出街,真係可以話係MV情緣!


十項全能
Jin和欣宜前男友Mark Ryan一樣是運動健將,Jin於韓國京畿大學體育教育學系畢業,跆拳道5段,游泳高手又識賽車,勁過Mark淨係識跑步。


欣宜同Mark分手,講到明唔關第三者事,但分手之後密密同Jin見面,好難唔惹人懷疑。


底褲露毛 Jin於韓國拍過內褲廣告,同欣宜傳緋聞之後,即被網友瘋傳,但Jin話唔介意,有好身材唔怕show quali喎!


Jin在香港都拍過內衣廣告,但就着得密實得多,吸引度即刻大減,唔講唔知係泡菜男。


22/4 Hennessy NY×Electronic Party


25/4 馬會活動


17/4 Le Saunda

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()