close


日本蟾蜍(最受歡迎)簡介:地棲性,背上有紅點,顏色鮮艷,深受蛙迷歡迎,是日本獨有的品種。幼體價錢:$1,600罕有度:★★★★★( 5粒星最高) 

Petbook

喜愛毒物

在《射鵰英雄傳》中,歐陽峰專練毒功及蛤蟆功,獲得西毒的稱號,蛤蟆(蟾蜍)外形不討好,又帶毒性,鮮有人喜歡。但現實中 Herman喜歡飼養青蛙和蟾蜍,他不認為牠們樣衰,反而覺得十分有型,更無懼放毒,猶如西毒上身。

 

「蟾蜍好得意㗎,好似呢隻咁,日本漫畫《火影忍者》入面啲蛤蟆都依照佢哋嚟畫,聽完我咁講係咪冇咁抗拒呢?」說罷, Herman拿起一隻日本蟾蜍給記者看,雖然日本蟾蜍外形夠霸氣,十足武士,但知道蟾蜍眼後長有毒囊噴毒液,加上皮膚巖巖巉巉,記者對牠們仍有點抗拒。
有 20年以上飼養爬蟲經驗的 Herman,喜飼養爬蟲類動物,包括蜘蛛、守宮、蛇和變色龍等,貪其外形獨物,而屬兩棲類動物的青蛙和蟾蜍更成為他的新寵,原因是繁殖難度最高,最具挑戰性。「最初由養守宮開始,因為佢哋易養之餘,仲俾我成功繁殖到,自此覺得繁殖寵物好有趣,想試吓繁殖其他動物。」

黃斑樹蟾

簡介:半樹棲性,是極少數的樹棲性蟾蜍,雌性會有黃斑,黃斑愈多愈珍貴。
幼體價錢:$1,000
罕有度:★★★★★

金背蟾蜍

簡介:主要來自南美洲,腹部與身體側同色並分布有白斑,市場上屬罕有。
幼體價錢:$1,000
罕有度:★★★★★

番茄蛙

簡介:地棲性,番茄蛙因體型和體色似番茄而得名,表面有微弱毒性,觸摸後切記洗手。
幼體價錢:$800
罕有度:★★★★★

蠟白猴子樹蛙

簡介:樹棲性,樣子趣怪可愛,喜歡用四肢在樹幹上攀爬而不愛好跳躍。懂得用雙手捕食昆蟲,與別的品種習性有很明顯的分別。
幼體價錢:$900
罕有度:★★★

青蛙蟾蜍難繁殖

3年前, Herman透過爬友得知青蛙及蟾蜍比較難繁殖,香港好少人成功,所以想挑戰自己,「我由青蛙開始養,之後發現蟾蜍都好得意,不單外表有型,個樣比青蛙更加霸氣,所以我愛上埋蟾蜍。養落青蛙同蟾蜍嘅繁殖習性同守宮好唔同,佢哋需要一個自然生態環境先有交配意慾,要整一個自然盆景嘅飼養缸需要好多時間,我到依家仲未成功繁殖到,不過我會繼續嘗試,希望將來可以成功。」
Herman現時總共養了 15隻青蛙及蟾蜍,高峰時期曾擁有 30隻以上,約 9個不同的品種,由於青蛙和蟾蜍外表相似,很多人會以為牠們是同一種動物,「佢哋雖然同屬兩棲類,但其實好唔同,青蛙大多都係近水源,濕度要求比較高,表面光滑;蟾蜍就比較乾身,四肢粗短行動較慢,重點係佢哋眼後長有毒汁分泌線而青蛙冇。佢哋都有分樹棲同地棲性,顧名思義樹棲就係樹上生活,地棲就地上生活。佢哋咩都會放入口,無論昆蟲、雀仔、老鼠,只要放得到入口嘅佢哋都食,同類都唔例外。」


眼後長有毒囊,是蟾蜍其中一個特徵。 

Herman每星期都會悉心照顧寵物,圖中他正為他的日本蟾蜍餵食杜比亞曱甴。 

蟾蜍有毒冇有怕

即使蟾蜍帶有毒性,但 Herman笑言冇有怕,「雖則佢哋嘅毒足以毒死一個人,但只要唔係生吞佢,平時觸摸佢哋對人體冇影響,佢哋嘅毒囊釋放毒汁唔係為咗攻擊或者獵食,只係用嚟自衞,假設有一隻狗咬住佢,蟾蜍會釋放毒汁令隻狗吐返佢出嚟。」
Herman表示帶有毒性的青蛙比蟾蜍更強,在他飼養的青蛙中只有番茄蛙帶有毒性,「當番茄蛙受到攻擊時,佢表面會分泌出一種白色液體,雖然唔會致命,但會令接觸到佢嘅人皮膚紅腫同刺痛,並持續 3、 4個鐘,視乎體質而定,但只要摸完佢之後洗手,就唔會有問題。」雖然 Herman所養的青蛙和蟾蜍沒有屬瀕危動物,但他提醒要飼養的話,要先向漁護署(http://www.afcd.gov.hk )申請牌照。

騷 goods 青蛙蟾蜍容易養

Herman指飼養青蛙和蟾蜍很簡單,「佢哋主要食麥皮蟲、杜比亞曱甴及老鼠等,大約一星期餵一次,飼養箱嘅溫度維持平均攝氏約 25度。養青蛙要注意水質,污濁就要換,為咗保持佢哋表面濕潤,要用噴壺幫佢哋補水;蟾蜍就唔使保濕,水污濁少少都唔怕,佢哋比青蛙硬淨,對環境冇咁敏感。」


8吋× 12吋飼養箱$65 

麥皮蟲$20/80-100隻 

大鉗$50/小鉗$35 

噴水壺$25 

城市森林

旺角通菜街 148號閣樓  2380 7803


撰文:何倬然
攝影:傅新發

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()