close


Gaga一連四場演唱會,首場本週三開始,但上週六(28日)晚,已率領50名工作人員空降香港,難得Gaga天后冇架子,一到酒店即同fans簽名,仲鬼咁熱情向在場粉絲及記者飛吻。

巨星朋友

將於本週三(2日)開騷的美國天后Lady Gaga,上週六(28日)晚已急不及待搭私人飛機由首爾抵港,拉大隊入住10萬蚊一晚的Ritz Carlton酒店總統套房兼包起酒店117樓全層,天后超豪!
Gaga天后駕臨香港後,卻一直三步不出酒店門,但Gaga到港翌日早上,陳冠希卻突然現身酒店,外間以為Edison扮朝聖撈版位,但本刊收到可靠消息,指Edison同好兄弟Kevin Poon的公司CLOT將於本週五(4日)替連卡佛舉辦活動,Gaga更會提供穿過的show pieces大晒冷。家Gaga演唱會仍然大把燶飛,玩吓親民晒二手衫,博谷得一張得一張。


美國樂壇天后Lady Gaga,上週六(28日)晚乘私人飛機抵港,當晚穿上一身紫色假髮物料造成大露背長裙的Gaga,甫抵達下榻的Ritz Carlton酒店後,即主動走近為數半百的fans握手及簽名,搞到成班Little Monster興奮到合唱Gaga名曲〈Born This Way〉回敬,現場氣氛high到爆。

粉絲嗌抽水
難得Gaga天后首次駕臨香港,唔只fans蜂擁潮拜,連曾經自爆有興趣傾今次Gaga巡迴演唱香港代理權的Edison,雖然最後傾唔埋欄,但週日(29日)早上卻突然現身Ritz Carlton酒店,逗留唔夠10分鐘,便與兩名外籍人士離開,其中一名是Gaga經理人Troy Carter,其間Edison全程冇理記者直衝上車時,在場的Gaga粉絲忍唔住大嗌:「抽水!」。

為兄弟捱義氣
據知Edison之所以跟Gaga經理人稔熟,全因Edison及其拍檔Kevin Poon於06年邀請Kanye West來港開騷,從而跟一堆音樂人混熟,而認識Gaga經理人Troy。週日全世界以為 Edison借Gaga博出鏡,但其實Edison及Kevin找Gaga經理人有原因。Kevin Poon話:「我哋將會喺今個星期五幫連卡佛舉行『NICO PANDA』活動,而Gaga將於活動中展出一批其穿過的show pieces。」Gaga當日會否出現仍是未知之數,但如果Edison今次湊得掂Gaga,將來肯定有大把世界。而Gaga 4場演唱會仍有大把燶飛喺網上劈價放售,開個二手時裝展,咪當幫香港騷谷吓宣傳,做最後衝刺!

讚多A貨
匿喺酒店足足兩日,週一(30日)化咗個濃妝嘅Gaga原來偷偷出街shopping,仲喺twitter爆話好鍾意香港,而且喺香港可以買到名牌Hermès Birkin手袋嘅假貨,Gaga講嘢果然大膽。

燶飛網上飛
Gaga今年2月已宣布在港開騷,最貴門券曾炒至3萬蚊1張,搞到一票難求。但隨着加到4場,撲飛熱卻變成散飛潮,燶飛於網上隨處可見。

共濟狂迷
曾被狂徒狂轟歌曲邪門的Lady Gaga,唔只係潮流icon,從她的拍照的概念及角度,更發現她與神秘宗教組織「共濟會」及「光明會」有關連。就Gaga是否共濟會會員身份一事,本刊亦曾致電其香港分會,但負責人Peter話:「我哋冇收到消息話Lady Gaga係共濟會會員。」

Greyson Chance讚Gaga夠癲
近期除Gaga天后外,有Justin Bieber競敵之稱的Gaga 14歲師弟Greyson Chance亦殺入香港冧港女,週日去屯門市廣場已引來過千fans嘩鬼叫。雖然撞正同Gaga同期來港,但Greyson話:「我都好想見Gaga,佢係我嘅crazy friend,但大家都忙,睇怕冇機會。」但不忘賣口乖讚Gaga:「雖然Gaga冇直接教我舞台演出伎倆,但我睇佢嘅演唱會已學到好多嘢!佢多才多藝。」Greyson唔只唱歌同彈琴叻,連講嘢都咁叻。 ####


Gaga上週六晚到港,翌日上晝Edison專登由美國飛返香港,到Gaga下榻嘅酒店拜候,雖然唔能夠同Gaga直接見面,但就同Gaga經理人Troy Carter(左)一齊上車走,2人交情唔淺。


Troy Carter


前年Edison曾將同Gaga合照掟上網,仲自爆專程去美國斟Gaga亞洲巡迴演唱代理權,可惜最終失敗。


Edison同Kevin Poon唔只係死黨,仲係生意上好拍檔。本週五於連卡佛舉行的NICO PANDA活動,二人旗下的CLOT便是此活動的搞手。


Gaga着過嘅戰衣將會在中環ifc連卡佛展出,呢件法國名牌Christian Lacroix結婚晚裝,Gaga曾經喺〈Judas〉MV着過。


肥牛女王來港前,上週五(27日)Gaga已於韓國首爾開騷,當中Gaga亦着上佢嘅招牌雪花肥牛肉裝又唱又跳。雖然落力,但仍傳出首爾演唱會滯銷。


網民蝕賣曾被炒至癲價嘅Gaga門票,直到臨開騷前,喺網上被恐慌性拋售,原價780蚊飛,家400蚊有交易。


教徒反感 Gaga出名大膽,演唱會又玩自摸、露股及有性愛場面,唔只喺韓國有宗教團體抗議,喺香港亦惹起唔少網民反感,更有教徒話為Gaga祈禱。


Gaga呢身造型,原本同普通時裝相冇分別,卻原來手勢跟共濟會崇拜的Baphomet(右圖)相似,因此有傳Gaga是共濟會的骨幹會員。


共濟會香港分會位於中半山堅尼地道,唔少香港名人都係會員,東亞銀行主席李國寶是其中之一。《壹週刊》圖片


Greyson踩入屯門冧女,其間被女粉絲任攬唔嬲,唔怪得同fans影大合照時,引到班港女狂抽水。


Greyson因唱Gaga歌一炮而紅,同Gaga一樣識唱識作,難怪Gaga咁錫佢。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()